Någon som vet hur man kan se UFC Live från datan??
Någon som vet hur man kan se UFC Live från datan??
www.ufc.tv finns en tjänst där som gör att du kan glo!
Man kan inte kolla LIVE som vanligt.. Jag kollar alltid via datorn annars.. Men den här galan kommer bara gå att köpa och se en eftersändning konstigt nog.. Står så på deras hemsida iallafall..
Det har väl med att göra att de skulle gå på sån konstig tid i USA så de valt att eftersända för att få mer köpare.Originally Posted by H4z3
I USA ja.Originally Posted by H4z3
Den sänds live som vanligt i England och även i Kanada tror jag.
Finns det verkligen INGET ställe i sthlm där man kan kolla på den live?
typ någon sportsbar eller nått..
Varenda ställe med en internetuppkoppling kan man se den live på www.mma-tv.netOriginally Posted by semix
Men det sänds inte vanligt i Sverige Live nej.
Fight+ sände UFC live förut men gick inte så bra och dom konkade eller nått.
Ja, men det jag menar är att man i vanliga fall kan köpa ufc on demand via deras hemsida och kolla live om man bor i sverige.. Men det kan man inte den här gången tråkigt nog...Originally Posted by Kilroy
När går den svensk tid?
Är det engelsk tid i reklamen går den 2100 svensk tid men är det inte amerikansk reklam? då borde det vara amerikansk tidsangivelse?
Kilroy?
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
eehm..det står 20.00 i reklamen så antingen går den kl 21 svensk tid efter som vi är +1 timme eller så är det amerikansk tid och då vet jag inte men jag har svårt att tro att den går kl 20.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Nu vart jag osäker, på trackern står det att det är 29 minuter kvar. På kilroys blogg står det att det är 1h och 29 minuter kvar...till UFC 71!? :wink:
PPVn börjar 20:00 engelsk tid, vi i Sverige är +1.
Sen är det sommartid och helvete också.
Men det är 1½ timme kvar.
har alla andra lika kass bild på mma-tv som jag eller???
jag kör med vlc borde inte spela nån roll men:S
Det spelar lite roll om du kör med VLC eller inte, blir ganska mycket mer hackigt.. för mig i alla fall...kör med WinAmp
hade ladda tvu player men bvilken tid visa match vilken kanal nr ??
vilken ppv
tack för svaret era ärterSka bli kul att se Mirko och Bisping
[edit]
Fan va schysst!.. insåg precis att jag inte har sett fightcardet så jag gick in på ufc och kollade och utöver Mirko favoriten är ju även Fabricio Werdum med
och assuerio silva
Jag kan inte koppla upp mig till mma-tv vad gör jag fel?
Jag är inne men kan ej se bild eller höra något! tacksam för svar![]()
MMA-TV:s streams verkar vara helt sjukt överbelastade, ingen ide, kontakten bryts hela tiden...
För att se SpikeTV´s sändning kan ni använda TVU player eller MMA-TV.
Den drar igång om 2½ timme.