Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 5 of 5

Thread: Ufc 143

Hall of famer

Ufc 143

Primetime är ute!

UFC Primetime - Diaz vs. Condit - Episode 1 - Part 1 Video - TV MMA Video Details
    UFC Primetime - Diaz vs. Condit - Episode 1 - Part 2 Video - TV MMA Video Details

Måste säga att det var spännande att höra Nick Diaz prata som en människa och på något sätt höjdes han i mina ögon.

Både dessa herrar förtjänar ju att få känna på bältet runt magen...

Champ
    Blog Entries
    27
    Det kommer bli stooort! Jag har jättesvårt att välja en favorit, Condit är ju en livsfara som har avslutat alla förutom en fight, och han är en naturlig avslutare med ojämförbar killer instinct. Diaz å andra sidan har en stil som neutraliserar det mesta, se bara på Nate vs. Cerrone, ett praktexempel på hur effektiv deras stil är mot kickboxning/muay thai. Condit vs. Diaz på backen? Diaz all the way, tror jag. Condit är förvisso vass på brottningen, eller?

Svårt!

Contender
    Ska bli en riktigt grym match!! Hoppas att Diaz vinner bara för att jag vill se honom mot en arg GSP. GSP hade tydligen ringt till Dana och sagt att han verkligen hoppas Diaz vinner så han kan spöa honom. Men Condit blir en svår match men det trodde man ju om BJ också så vem vet
    Tyvärr håller jag inte med Brawler om att de förtjänar hålla bältet runt magen, det gör de inte innan de slagit GSP.

Contender
    Naturliga avslutare är ju Nicks specialitet(Penn, Daley, Lawler-i sin prime...m.fl), detta blir en mumsbit för honom! Och bilden från när han gick i andra klass är ju så klockren hahaha

Moderator
    En riktigt bra matchup. Condit är farlig men jag tror på Diaz. Han har sett ostoppbar ut i det senaste och jag kan faktiskt tänka mig att nate vs cerrone är en fingervisning på hur den här matchen kommer att se ut också.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"