Underbar promotrailer. "Almost four alphamales" Legendary, wait for it.....dary!
lesnar är rädd för the reem
han är inte lika tuff som mot cain
Satte en liten slant på att Brock vinner på fredag![]()
![]()
Last edited by TXS; 12-27-2011 at 11:55 PM.
Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.
Overeem, submission (giljotin), 42s av rond 1. Kom ihåg vart ni hörde det först.
Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.
Pick'Em finns uppe! Den som satsar mot Alex får fan minuspoäng!
Pick'Em för UFC 141 clash of the superheroes! - Bloggar - MMA & UFC Snack på MMAForum.se
Diaz var den enda som inte klarade vikten, han vägde in på 157 men Cerrone sade att han inte brydde sig så Diaz gick igenom invägningen på 157.
Alex såg fresh ut, och Vlad såg STOR ut som vanligt. Undrar hur mycket han får cutta för att klara 205? Han ser ut att väga typ 225, minst.
Last edited by toelock; 12-30-2011 at 06:58 AM.
Ville inte slänga upp en ny tråd men den här var så skön, Dos Santos vs. Pat Barry! Vinnaren av Godzilla vs. Mothra möter ju trots allt Dos Santos, så det kanske är lite relevant ändå?![]()
Ajuste, Overeem (hade förvisso byxorna på, men) vägde in på 263! Det är väl typ 3-4 kilo över vad han brukar väga in på, väger verkligen ett par jeans så mycket eller har han ökat i vikt?
Det kan ju tilläggas att Nate Diaz klarade vikten på sitt andra försök.
Vilken svensktid börjar den här galan?
mera MMA !!
klockan 4 börjar galan (då menar jag alltså efter facebook och själva main card)
(om du ska följa den på Csports kan du göra det från och med kl 3)
Last edited by Brawler; 12-31-2011 at 01:34 AM.