Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 53 to 69 of 69
    Champ
    Hoppas Rampage tar det, men det ser inte ljust ut

Jag gillar varken Hughes eller Koscheck. En religiös fanatiker mot djävulen själv. Tror på en KTFO för Koscheck i rond 1 eller 2.

Håller på Diaz, kommer nog bli en jämn fight.

Spammar säkert

Jones med 28cm extra räckvidd vinner!

Det kommer att bli en spännande match, men jag tror att Jones explosivitet och räckvidd kommer att krossa Rampage. Rampage har endast chansen om han lyckas snabbt komma in på Jones och gå för KO.

http://mmakanalen.wordpress.se

Champ
    Blog Entries
    27
    Gomi får gärna göra skäl för namnet Fireball Kid, jag gillar Nick men Nate har jag svårt för. Hughes har varit en favorit sen jag började kolla på MMA och Koscheck verkar ju inte vara något annat än en riktig skitstövel så jag hejar vidare på Hughes. Sen att jag dessvärre tror att Kos kommer att ta det är en annan femma.

Champ

Man vet att det börjar dra ihop sig till gala när Danas videobloggar börjar

Dock håller jag inte med hans "oavsiktliga" pik till Mayweather. Hade jag blivit skallad så skulle jag gjort precis samma sak.

Hall of famer
    Han råkade skalla och försökte be om ursäkt. Mer än 2 gånger. Det bevisar tillräckligt.

Att slå sådär som Mayweather gjorde är ju både fult och som att slå på någon som redan ligger ner. Hur ska jag formulera mig nu; Det var precis som att matchen var avblåst och att du skulle gå fram o knocka honom och sen bli awarded för det. Visst matchen var inte avblåst men inofficiellt var den det.

Moderator
    Det tar emot men jag måste ge rampage props för hur han hanterade staredownen med jones där grymt kul
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Champ
    Quote Originally Posted by Brawler View Post
    Han råkade skalla och försökte be om ursäkt. Mer än 2 gånger. Det bevisar tillräckligt.

Att slå sådär som Mayweather gjorde är ju både fult och som att slå på någon som redan ligger ner. Hur ska jag formulera mig nu; Det var precis som att matchen var avblåst och att du skulle gå fram o knocka honom och sen bli awarded för det. Visst matchen var inte avblåst men inofficiellt var den det.
    Han råkade väl knappast skalla honom? Nu kanske jag minns fel, men det såg i mina ögon verkligen inte ut som en olyckshändelse. Att han efteråt ber om ursäkt spelar ingen roll. Mayweather slog honom ju inte när matchen var avblåst, så frågar man mig så får Ortiz skylla sig själv.

Champ
    Rampage har nu outat den omdiskuterande spionen i sitt camp. Ska tydligen ha varit någon som var anställd av hans sponsor Musclepharm.

Quick Twitt: Rampage Jackson Outs Spy | MMA News

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Rampage2010 View Post
    Han råkade väl knappast skalla honom? Nu kanske jag minns fel, men det såg i mina ögon verkligen inte ut som en olyckshändelse. Att han efteråt ber om ursäkt spelar ingen roll. Mayweather slog honom ju inte när matchen var avblåst, så frågar man mig så får Ortiz skylla sig själv.
    Försökte hitta en länk men hittar bara idioter på youtube som snackar om matchen.
    Vad jag kommer ihåg så såg det ut som en olyckshändelse, och även om matchen inte är stoppad och en man ber om ursäkt; så är det en cheapshot, moraliskt sätt. Knocka någon som ber om ursäkt. *tumme upp*

Moderator
    Jag vet inte vad jag ska tro om det här med spionen alltså. Vad tror forumet?
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Jag tror att killen där har skvallrat o.s.v. Men tror inte hans jobb från början var att spionera.

Du vet hur det kan vara; en säger till en annan som säger till en annan. Det går ju rätt fort med rykten

Champ
    Rampage nämnde väl något om att "spionen" hade fått signerade saker skickade från Jones eller liknande? Tycker hela historien är skum hursomhelst.

Någon som har sett invägningen? Förutom ett par tjocka HWs verkar alla vara i grym form. T.om Mark Hunt verkar ha tagit träningen seriöst inför fighten!

Hörde i en intervju med någon (Rogan, kanske?) att Rampage hade spenderat stora pengar på sitt camp. Det känns lite som ett sista försök att kunna gå i pension med titeln.

Moderator
    Ja det kan jag köpa. Jag tror absolut inte att han varit avlönad av Jones team för att spionera på rampage. Däremot kan det va som du säger att han hörde nåt i gymmet som han förde vidare till nån som sa det till nån som sa det till nån som kände en kompis till jones coach kawa.

Jag är fan riktigt pöömp för den här galan!

Predictions för aftonen:
    Jon Jones vs. Quinton "Rampage" Jackson - Jones via UD
    Matt Hughes vs. Josh Koscheck - Koscheck via stoppage RD2
    Rob Broughton vs. Travis Browne - Browne via KO RD1
    Nate Diaz vs. Takanori Gomi - Diaz via UD
    Mark Hunt vs. Ben Rothwell - Rothwell via UD (white klipper Hunts kontrakt)

Contender
    Blog Entries
    17
    Rampage vet hur man hypar en fight. Om det funnits eller inte funnits en spion är eg inte viktigt längre, hela historian har gjort matchen större och kommer hjälpa till att sälja PPV pengar som går ner i fickorna på Jones och Rampage.

Skulle det verkligen spela så stor roll om Jones fick reda på hans gameplan? Jag kan inte tänka mig att han vinner matchen för att han fått reda på att Rampage tränat på en ny kombination...Jones tar dock hem det.

Champ
    Här kommer mina picks. Brukar har rätt ibland.

Jones vs. Rampage - Jones via TKO i 3rd
    Rampage kan knocka Jones men jag ser det inte framför mej.
    Ser att Jones boxar och brottas tills Rampage är gasad för att sedan gå på avslut

Hughes vs. Koscheck - Koscheck via KO i 1rd
    Sista matchen för Hughes. Han kommer dock itne ta det. Koscheck slår bättre och hårdare.
    Kan dock bli en seg K1 match mellan två grapplers, likt den Matt hade mot Gracie.

Rob Broughton vs. Travis Browne - Browne via KO 1rd
    Sist vi såg Browne så gjorde han en massiv superman KOpå Struve som har rätt bra haka.
    Broughton kommer falla även han hårt

Nate Diaz vs. Takanori Gomi - Gomi KO 1rd
    Gomi är bättre stående. Kommer sluta som mot Griffin.

Mark Hunt vs. Ben Rothwell - Hunt TKO 2rd
    Efter senaste matchen med Hunt så tror jag han kan ta det här.

Fan en massa KOs här bara. Tråkigt att lås och grepp nästan har försvunnit från den här sporten. =(

Contender
    Quote Originally Posted by p41n View Post

Fan en massa KOs här bara. Tråkigt att lås och grepp nästan har försvunnit från den här sporten. =(
    hur underbart vore de inte då om nate avslutar gomi med en gogo-plata-a-la-nick

President
    Blog Entries
    30
    galan är över och diskussionerna kring fighterna fortsätter härUFC 135 Jones vs Rampage resultatdiskussion
    mera MMA !!

Page 3 of 3 FirstFirst 123