Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 26 of 69
    Hall of famer

UFC 135 Jon Jones vs Rampage jackson

Champ
    WAR RAMPAGE! Det gör ont att säga det, men jag ser tyvärr inte hur han ska klå Jones

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by Rampage2010 View Post
    WAR RAMPAGE! Det gör ont att säga det, men jag ser tyvärr inte hur han ska klå Jones
    ser inte hur nån ska kunna spöa jones även om jag och de flesta nu vill att han ska få spö, men rampage har a punchers chance eller vad man nu kallar det

Contender
    Hoppas 'jones pensionerar den där stela pajjasen nu

Moderator
    Ja jag tror verkligen inte att rampage har nåt att ge i den här matchen. Han har sin punchers chance men med tanke på hur mycket hans game har gått bakåt ser jag inte hur han rimligtvis kunde slå Jones
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Champ
    Bara jag som hejar på Rampage? Tror dock inte han vinner men hans boxning är fortfarande inte att leka med.

Champ
    Blog Entries
    27
    Rampage är för ensidig för Jones, så länge som Jones aktar sig för Rampage's krokar så borde han kunna försvara titeln utan problem. Jag hejar dock på Rampage ändå, mest för allt som har hänt med Jones och Rashad på senaste.

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by DizordA View Post
    Bara jag som hejar på Rampage? Tror dock inte han vinner men hans boxning är fortfarande inte att leka med.
    jag är oxå med dig. Vill se rampage lyfta bältet igen d vore hur grymt som helst.
    Men som sagt, Jones kommer inte vara nådig

Contender
    Jag är Rampagefan, men han får svårt att slå Jones. Fast ska någon slå Jones så är det nog Ram med en lyckoträff.

Hall of famer
    Jag tror det är tvärtom DizordA. Ingen som hejar på Jones :P.

Helt sjukt hur en så omtyckt kille innan bältet kan bli så hatad när han fått den.

Moderator
    Ja det måste va första gången. Men han har ju dragit på sig skiten själv..
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Ja precis. Håller med till 100%.

Jag e sjukt glad, för jag gillade inte honom så mycket från början :P Men ja, om inte Page tar det så hoppas jag att Rua får en chans senare och tar den tebax

TXS
    TXS is offline
    Blogger Extraordinaire
    Blog Entries
    91
    Kan inte se hur Rampage ska kunna vinna detta! Det borde vara helt omöjligt. Men så sa jag om Tito när han skulle möta Bader också... Ska vara tyst den här gången
    Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.

Champ
    Han har ju en "puncher's chance". Det skulle vara obeskrivligt om han knockade Jones i första ronden med en uppercut följt av tre hårda krokar redan innan han faller i mattan!

Champ
    Tror nog rampage har en chans stående. Rampage tillhör ju fortfarande toppen och det är inte många som kan stå och boxas med honom. Fast Jones har ju visat att han kan och jag tror han har störst chans att ta hem det om han styr det till marken.

Champ
    Quote Originally Posted by DizordA View Post
    Tror nog rampage har en chans stående. Rampage tillhör ju fortfarande toppen och det är inte många som kan stå och boxas med honom. Fast Jones har ju visat att han kan och jag tror han har störst chans att ta hem det om han styr det till marken.
    Å andra sidan är även Rampage brottare i grunden, är hans TDD bra nog kan fighten bli riktigt intressant. Hoppas bara han är på tårna som mot Machida och inte blir så "plattfotad" som han har varit ibland.

Champ
    vad är jones grund? brottning eller kom han upp som en MMA kille direkt?
    för nog har han har ett grymt stående game och dessutom verkar han vara bra mycket större också.
    Rampage har trots allt vunnit mot Machida, det är inte dåligt.. men Jones är i en egen nivå efter det jag sett.
    Vet fortfarande inte om Rua var en rostig tjockis eller om det var Jones som fick honom att se senil ut

Moderator
    Jones är grekisk-romersk brottare i botten.

Rampages senaste två vinster har varit rätt kassa, framförallt mot Hamill, och han blir bara sämre och sämre tycker jag. Jag kan verkligen inte se hur kan skulle kunna besegra jones och jag vill inte höra ett knyst från honom innan matchen heller, den falska pajasen

Hall of famer
    Tror Jones plockar hem denna genom domslut! han ar alldeles for hungrig och explosiv! Rampage fightas enbart for cashen nufortiden..inte lika hungrig som forr!

Contender
    Rampage borde bli stå-upp-komiker

Moderator
    Rampage borde gå och lägga sig

Contender
    Jones har vunnit mot Hamill, Vera, Bader och en kille med ölmage bland annat. Inga skräckinjagande namn. Vi får se om han är så oslagbar som alla tycks tro.

Champ
    Quote Originally Posted by helvete21 View Post
    Jones har vunnit mot Hamill, Vera, Bader och en kille med ölmage bland annat. Inga skräckinjagande namn. Vi får se om han är så oslagbar som alla tycks tro.
    Det fetstilta fick mig att spruta kaffe på dataskärmen!

Moderator
    Hahaha ja det stämmer han har inte lika imponerande resumé som jackson. Å andra sidan, titta hur jones har sett ut och presterat i sina senaste matcher och jämför det med hur jackson har gjort detsamma i sina....

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by ShogunRua View Post
    Rampage borde gå och lägga sig
    Vart kommer all hat ifrån Shogun!??
    Helvete21 har ändå lite rätt i det han säger, inga imponerande vinster förutom mot Shogun som visserligen "var rostig som fan" men ändå ett namn. För att tona ner hans oövervinnerlighet en aning
    mera MMA !!

Contender
    Jag håller också Jones som klar favorit mot Rampage, men jag stör mig lite på att folk nämner honom i samma andetag som GSP och Anderson när han mött EN kille rankad topp 10. Show-gun som dessutom var sjukt otränad.

Page 1 of 3 123 LastLast