Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 53 to 78 of 78
    President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by Sami View Post
    Många som verkar tro på Shogun? Jag tror Forrest tar hem det precis som förra gången. Nu var det för sig typ 4 år sedan de möttes men enligt mig har Shogun inte varit i närheten av Prideformen. Visst att han gjorde bra matcher mot Machida men för övrigt har han sett riktigt dålig ut. Att han ens fick en titelmatch är diskutabelt, att han sedan fick en returmatch för att Dana inte höll med domarna är också rätt kass(han får väl helt enkelt lära sig att avsluta matcher). Att Shogun har hemmaplan tror jag peppar Forrest lika mycket som den vinnarskalle han är.

Nogueira verkar många räkna ut men han har faktiskt bara förlorat mot Mir och Cain sedan han kom till UFC så jag tror absolut han har en chans, skulle väl säga att jag står och väger mot fördel Nogueira men inte med mycket.

Gillar Okami och skulle vilja se honom vinna men Silva är en beast, svårt blir det.

Jäklar va sugen jag är på denna gala!!!!
    kollade precis på inför videorna där man fick se griffins historia.. hade glömt bort det mesta utav det faktiskt. Shogun är ett frågetecken.. såg han mot Machida där han manglade draken i 2 fighter, sen var han en gubbe mot jones. ( vet inte vart jag har honom men ser ut som en ny spindel)
    Big Nog och brendan tror jag blir riktig jämn, Big Nog legenden kommer inte gå ut och låta sig bli överkörd av brendan som kommer från en knock på CroCop som är mer slut än fedor

Silva kommer nog knocka Okami ganska snabbt, tråkigt nog men fantastiskt som alltid. Hoppas Chael åker på däng också av random brasiliansk MMA fighter aka Yxmördaren
    Den här galan blir grym och ser också fram emot den, ser fram emot allt runt omkring buren också. Blir stort! Silvas open workout var det mer folk på än de svenska mma galorna

Contender

Cool

Efter att ha sett den här så ska jag nog tippa lite pengar på Forrest! Shogun ser ut som en 50 årig gubbe som tränar med en personlig tränare på Friskis och Svettis.

Moderator
    Mja jag vet inte jag, tycker att han ser ut som att han tar träningen på allvar och det bådar gott att han har flyttat hela campet till usa för att slippa distraktioner.
    Sen ang. hans omedelbara rematch så var det inte bara dana white utan i princip alla som överhuvudtaget såg matchen som tyckte att domslutet till machida var fel vilket också bevisades i rematchen. Rematchen som för övrigt var den 17e matchen som shogun vann genom att avsluta innan klockan gått ut...
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Contender
    Att Fedor är slut går ju att diskutera. Misstag mot Werdum när han hade honom i backen, förlust mot anabolajätten Silva, fram och tillbakamatchen mot Hendo som kunde gått hur som, men 3 raka är såklart inte bra. Dock går det inte att jämföra honom mot CroCop som varit slut sedan Pride! Shoguns match mot gubben Coleman kommer vara kvar på näthinnan så länge han är kvar i UFC, han skämde ut sig som gasade ut snabbare än gubben.

Contender
    Tar inte bort det faktum att han har 3-3 i UFC och han har inte imponerat så värst i någon match. Han fick titelmatch när han hade 2-1 i matcher i UFC varav en match var "läggmatchen" Coleman som han till och med hade svårt att vinna. Sedan när han förlorade titelmatchen så får han en ny match för att fans+Dana inte gillade domarbeslutet? Well so be it.
    Gillade honom verkligen i Pride, matchen mot Rampage var Kung!! Dock så får han ordna lite cardio om han ska klara sig i UFC. Tror att han blir submitad av Forrest men jag blir glad om han överbevisar mig genom att KOa Forrest.

Moderator
    Ja vi får se i helgen !! Sjukt spännande!
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

President
    Blog Entries
    30
    Tar inte bort det faktum att han har 3-3 i UFC och han har inte imponerat så värst i någon match. Han fick titelmatch när han hade 2-1 i matcher i UFC varav en match var "läggmatchen" Coleman som han till och med hade svårt att vinna. Sedan när han förlorade titelmatchen så får han en ny match för att fans+Dana inte gillade domarbeslutet? Well so be it.
    Gillade honom verkligen i Pride, matchen mot Rampage var Kung!! Dock så får han ordna lite cardio om han ska klara sig i UFC. Tror att han blir submitad av Forrest men jag blir glad om han överbevisar mig genom att KOa Forrest.
    shogun såg inte direkt kvick och alert ut i just detta klipp, lite gubbkänsla faktiskt haha
    fan snart smäller det!
    Last edited by KanoBlack; 08-26-2011 at 11:29 PM.
    mera MMA !!

President
    Blog Entries
    30
    den här får ni inte missa heller
    kolla i vilken form brassarna är i, Big Nog var större än någonsin

!
    mera MMA !!

Contender
    jag hoppas VERKLIGEN att de jag säger nu stämmer, men videon där shogun "tränar" såg ut som ett "we have to make a -pre-ufc-134-training-video-shogun! : "okej lets do it, but im tired alredy" .... allvarligt, ni som tränar på riktigt, hur ofta tränar genomför man ett träningspass med en t-shirt som håller sig ren hela vägen?? nej nej... hade det varit äkta så hade hans t-shirt haft enorma svett-lines.... =) som sagt, hoppas verkligen att de jag säger är sant..............................................................

Contender
    de plus att shogun verkar vara den enda som har klarat vikten redan några dagar innan fight? fan asså FAN han får inte torska igen mot griffin

Champ
    Kommer självklar sitta och skrika och heja när Minotauro går sin match. Förlorar han så vetifan då blir det inte kul att se på UFC längre.

Champ
    Någon som har sett invägningen? Helt sjukt vad liten Shogun såg ut, hans fysik gav mig LW vibbar. Forrest såg ut att vara i grym form, om än hårigare än vanligt.

Schaub dwarfade Noggen, som verkade virrig och glömde att han skulle ställa sig på vågen!

Contender
    Ser ut som alla är taggade som fan, jäklar va rippade alla såg ut på invägningen. Undrar om Shogun behöver cutta vikt vanligtvis? Gamla Pridefighters brukar väl inte vara så taggade på att gå upp o ner i vikt eller.
    Thiago såg bra rippad ut!

Kollat på lite Okami klipp och jäklar va taggad man är, tror faktiskt det finns en liten möjlighet att han har en chans!
    Kan inte tänka mig att Shogun vinner som jag tidigare sagt så Griffin står som vinnare där.
    Big Nog tror jag nog tar hem detta, har ändrat min åsikt där senaste veckan. Han ser sjukt taggad ut i alla fall!

Shit va sugen man är nu!!!

TXS
    TXS is offline
    Blogger Extraordinaire
    Blog Entries
    91
    Quote Originally Posted by Rampage2010 View Post
    Någon som har sett invägningen? Helt sjukt vad liten Shogun såg ut, hans fysik gav mig LW vibbar. Forrest såg ut att vara i grym form, om än hårigare än vanligt.

Schaub dwarfade Noggen, som verkade virrig och glömde att han skulle ställa sig på vågen!
    Håller med. Forrest lär väl dessutom gå upp ganska många kilon till matchstart. Blir för övrigt mer och mer säker på att Schaub kommer att krossa Noggen.
    Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.

Champ
    Blog Entries
    27
    Griffin såg ut att vara i fenomenal form, men han cuttar ju så han kanske är lite seg när det väl gäller ändå. Alla såg faktiskt ut att vara i fantastisk form, jag hoppas att alla är pigga och så skadefria som möjligt imorgon när det gäller.

Don't blink or you might miss it!

President
    Blog Entries
    30
    rua kommer slå ihjäl griffin, känner det på mig trots hans gubbträning i förra videon. han ville inte ens se honom i ögonen!
    okami såg riktigt stark ut.

Det här var favoriten av alla UFC rio stare downs
    dwarfade om det betyder att han fick nog att se ut som en dwarf tycker jag att de var ganska jämn stora

en sak till, har någon tänkt på att silva faktiskt är 36 år??
    grymt!
    Last edited by KanoBlack; 08-27-2011 at 02:08 PM.
    mera MMA !!

Champ
    Blog Entries
    27
    Vet inte om någon annan redan har nämnt det, men Rogan kommer inte att kommentera utan Florian ersätter istället för denna gala

Contender
    Ingen Rogan??? Faaaaaaan......
    Varför inte? Svårt att få tag i gräs i Rio eller? Tråkigt hur som, Florian är väl helt okej men ingen är som Rogan. Så länge jag aldrig mer hör Paolo Roberto kommentera så får man väl vara nöjd, aldrig hört någon så fruktansvärt okunnig i hela mitt liv.

Champ
    Tror Rogan spelar in en ny säsong av Fear Factor just nu, och att det är därför han inte kunde följa med.

Champ
    Dana snackade om att han skulle köra i en fotbollstadium nästa gång, innebär att dana gala måste vara slutsåld till sista plats.
    Chael gjorde nog rätt som inte åkte ner till den här galan utan stannade hemma i usa. Han är smartare än man tror.

Rogan kommer saknas! man skulle nog hitta honom hög och naken i någon favela med 10brassetjejer efter den här galan.

Champ
    Blog Entries
    27
    ... Vilket förvisso inte låter speciellt tokigt förutsatt att alla brassetjejer är tjejer dvs...

TXS
    TXS is offline
    Blogger Extraordinaire
    Blog Entries
    91
    Vänta nu, har jag missat något? Är det allmänt känt att Joe Rogan är brajrökare??
    Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.

Champ
    Blog Entries
    27
    Finns ett helt avsnitt om det på hans Wikipediasida

Joe Rogan - Wikipedia, the free encyclopedia

Sten Hård
    Hangaround
    Quote Originally Posted by toelock View Post
    Shogun verkar förväntas spöa Griffin (1.42 vs 2.74) så det är ju inte värt att tippa på Shogun i vilket fall som helst. :P
    fan griffin kan vara ett bra bet, hörde att han går runt större än cain när han inte har fight
    men har aldrig vart imponerad av honom och förstår att shogun är storfavorit
    tror folk underskattar shogun, hans 2 fighter mot machida var hur bra som helst. då kunde ingen spöa machida

Contender
    Fast det är väl just det, Shogun har bara gjort bra matcher mot EN fighter sedan han kom till UFC. Okej, sedan knockade han Lidell men vem har inte gjort det.

TXS - Du har nog missat något. Joe Rogan är väldigt öppen om sitt flummande(med Eddie Bravo dessutom). Sök på Youtube så hittar du en hel del klipp där han flumsnackar.

President
    Blog Entries
    30
    Fast det är väl just det, Shogun har bara gjort bra matcher mot EN fighter sedan han kom till UFC. Okej, sedan knockade han Lidell men vem har inte gjort det.

TXS - Du har nog missat något. Joe Rogan är väldigt öppen om sitt flummande(med Eddie Bravo dessutom). Sök på Youtube så hittar du en hel del klipp där han flumsnackar.

Den här tråden stängs då diskussionerna fortsätter på UFC Rio resultat tråden nu när galan är över.
    för er som inte sett mtatcherna finns de på mma-core.com
    Last edited by KanoBlack; 08-28-2011 at 12:09 PM.

Page 3 of 3 FirstFirst 123