Sveriges största & mest aktiva MMA forum
10 000 besökare varje månad med över 2850 registrerade medlemmar och 70 000 inlägg!.

Bli medlem här
Nya aktiva medlemmar får 50kr gratis att betta för på kommande MMA gala hos Betsson.com.
UFC 114 Rampage vs Rashad
Välkommen till MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Stängt ämne
Sidan 1 av 3 1 2 3 SistaSista
Resultat 1 till 26 av 73
    Uno
    Uno är inte uppkopplad
    Up and coming
    Reg.datum
    Feb 2010

UFC 114 Rampage vs Rashad

Fighten som kommer att utspelas på UFC 114 är en match jag längtar efter. Ingen av dom ser något trevligt i varandra och de är praktiskt taget i varandras ansikten hela tiden. Ända sen TUF 10 har jag velat se denna match som äntligen kommer att ta rum.

Någon annan som ser fram emot denna match och hur tippar ni?

Själv tippar jag på vinst åt Rampage på knockout i andra rundan!

Hall of famer
    Reg.datum
    Mar 2007

Re: UFC 114 Rampage vs Rashad

Håller på Rampage eftersom han är från pride (och var en av mina favoriter där), även om Rashad är en mycket mer sympatisk och vettig människa.

Uno
    Uno är inte uppkopplad
    Up and coming
    Reg.datum
    Feb 2010

För att inte störa en sådan perfektionist som dig så valde jag att redigera mitt inlägg och ta bort de engelska inslagen. Förhoppningsvis stör du dig inte längre på något?

Contender
    Reg.datum
    Jan 2009

Kan bli en bra match

Känns som en match som inte kommer att gå tiden ut iaf. Hmm...Rashad TKO i andra

Hall of famer
    Reg.datum
    Jan 2008

så kass som rashad såg ut stående mot thiago så tror jag på ko från rampage

Champ
    Reg.datum
    Okt 2009

Jag hoppas Rampage knockar rashad. Blir det tvärtom kommer jag bli förbannad.

Hall of famer
    Reg.datum
    Apr 2009

Hoppas Rashad inte kör brottning som i matchen mot Thiago för då får han nog spö om han inte LnPar Rampage.

Contender
    Reg.datum
    Maj 2009

Äntligen börjar den här matchen närma sig. Känns som att man har väntat en evighet mer eller mindre.

Själv har jag hela tiden hävdat att Rashad kommer att ta det. Hans senaste insats gjorde verkligen inte att jag ändrade uppfattning (hans bästa fight i UFC så här långt i mitt tycke) Riktigt snabb och explosiv i det stående kombinerat med fina nedtagningar. Givetvis kommer det inte bli lika enkelt mot Rampage men jag tror ändå att Rashad är snäppet vassare. KO i samma stil som mot Chuck är min gissning.

Skall jag vara helt ärlig är jag dock inte säker på vad jag ser fram emot mest, trashtalket innan eller själva matchen

Uno
    Uno är inte uppkopplad
    Up and coming
    Reg.datum
    Feb 2010

Thrastalket mellan dessa två är riktigt underhållande haha!

Tror att Rashad får problem i både stående och på marken. Rampage är ett satans muskelstycke som kommer leka med Rashad! :wink:

Hall of famer
    Reg.datum
    Jan 2008

Citat Ursprungligen postat av franken
    Äntligen börjar den här matchen närma sig. Känns som att man har väntat en evighet mer eller mindre.

Själv har jag hela tiden hävdat att Rashad kommer att ta det. Hans senaste insats gjorde verkligen inte att jag ändrade uppfattning (hans bästa fight i UFC så här långt i mitt tycke) Riktigt snabb och explosiv i det stående kombinerat med fina nedtagningar. Givetvis kommer det inte bli lika enkelt mot Rampage men jag tror ändå att Rashad är snäppet vassare. KO i samma stil som mot Chuck är min gissning.

Skall jag vara helt ärlig är jag dock inte säker på vad jag ser fram emot mest, trashtalket innan eller själva matchen
    Du måste ju vara ett troll... Rashad's senaste match va bland dom sämsta och tråkigaste han gjort i UFC. Rampage har för övrigt bättre brottning än Rashad också, rampage kontrollerade Hendo på marken, det är inte många som klarar av det.

Contender
    Reg.datum
    Maj 2009

Rampage har för övrigt bättre brottning än Rashad också
    Det återstår att se. Nackdelen med Rashad är att han inte alltid gör så mycket skada på marken. Snygga nedtagningar men inte så mycket mer. Jag tror dock att den här matchen kommer att avgöras stående då de två antagligen tar ut varandra på marken.

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2007

Väl nere på marken är rashad ett par snäpp vassare än page, det är trots allt ett BB mot någon som hävdar sig inte träna jitz och inte direkt är känd för att hålla sig borta från subs (även om han är bra på å ta sig ur dem). Det är nog vägen ner till marken som är lite mer oklar.

Hall of famer
    Reg.datum
    Jan 2007

Rampage är väl mycket större än Rashad? Rashad är iofs snabbare men jag tror och hoppas på KO för Rampage

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2006

De blir intressant att se. Rampage har sett rätt tight ut i sin boxning det senaste och Rashad har bättre fotarbete. Jag tror Rashad vinner matchen om han klarar att röra sig in och ut. Blir det sluggande vinner dock Rampage.

Jag hoppas i alla fall hårt på att Rashad vinner. Page uppför sig som ett barn.

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007

svårtippad match. Rampage har helt klart mer kraft stående och möjligtvis vassare boxning. Rashad är dock mycket mer rörlig och lurig på fötterna. Jag tror som Venom, om Rashad lyckas med in-ut boxningen och håller sig på rätt distans och inte dras in i att slugga med rampage samt sätter en och annan nedtagning kan han säkert sno till sig ett domslut. Börjar han stå i fickan och slugga med rampage kommer han nog bli utslagen relativt snabbt, rampage slår riktigt hårt och rashad har ingen järnhaka.

Jag kommer helt klart hålla på rashad hur matchen än utspelar sig för jag tål inte quinton "jag är 8 år gammal" jackson
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Reg.datum
    Mar 2007

Pride-svikare.

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007

bah, jag har alltid velat se rampage bli mosad ända sen han mötte wanderlei första gången. eller om det var ninja
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Reg.datum
    Mar 2007

varför skulle du vilja se Rampage bli mosad efter att han precis blivit mosad? mot ninja kanske jag kan förstå, eftersom domslutet var väldigt kontroversiellt, men han var faktiskt ödmjuk efteråt och erbjöd ninja statyetten som han vann och så... var tydligt att han insåg att han hade förlorat.

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007

Ja det hade jag förträngt, det var faktiskt rätt bra gjort. Det är väl typ det sista bra han gjorde och det är hur många år sedan?

Hall of famer
    Reg.datum
    Okt 2006

Rampage vinner enkelt.

Champ
    Reg.datum
    Jun 2007

Tror och hoppas att Rashad är alldeles för snabb för rampage

Rookie
    Reg.datum
    Feb 2010

Rampage till Rashad : "This is not the ultimate coach this is the ultimate fighter" haha Rampage all the way baby Pass på rashad asso

Rookie
    Reg.datum
    Feb 2010

Tror att Rampage kommer träffa Rashad med en hook och knocka honom.

Contender
    Reg.datum
    Okt 2009

http://i241.photobucket.com/albums/f...c114poster.png

Najs poster. Griffin vs LilNog blir sköj

Contender
    Reg.datum
    Aug 2009

Griffin är skadad i axeln, fight inställd..

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2006

Jason Brilz ersätter Forrest.

Stängt ämne
Sidan 1 av 3 1 2 3 SistaSista

Liknande ämnen

1. Rampage Bitchslappa Rashad i en nattklubb
    Av KanoBlack i forum MMA Rykten
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-05-17, 23:12
  2. UFC 114 - Rampage vs Rashad - Spoilers
    Av eidos- i forum MMA Spoilers
    Svar: 63
    Senaste inlägg: 2010-06-09, 22:53
  3. Rashad Evans vs Thiago Silva
    Av zeddiz i forum MMA Rykten
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2009-11-06, 00:09
  4. Rampage missar Fighten mot Rashad evans?
    Av bens0n i forum MMA Rykten
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-09-09, 22:46
  5. Ofödd baby död pga Rampage rampage
    Av noname i forum MMA Rykten
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2008-08-09, 20:59

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
Back to top

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32