Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 26 of 49
    Hall of famer

UFC 111 - St. Pierre vs. Hardy

Ultimate Fighting Championship
    March 27, 2010
    Prudential Center,
    Newark, New Jersey, United States

UFC Welterweight Championship
    Georges St. Pierre vs. Dan Hardy

Interim UFC Heavyweight Championship
    Frank Mir vs. Shane Carwin

Jon Fitch vs. Thiago Alves
    Ricardo Almeida vs. Matt Brown
    Martin Kampmann vs. Ben Saunders
    Jim Miller vs. Mark Bocek

Hall of famer

Re: UFC 111 - St. Pierre vs. Hardy

jävlar vilket grymt kort

Contender

Tre riktigt grymma matcher får man lov attt säga asså. Hoppas bara att Carwin knockar skiten ur Mir. Skulle vara så kul om Carwin fick hålla ett bälte nån gång i sin karriär i alla fall. Dessutom gillar jag inte Mir. Han är väldigt stor i käften utan att egentligen ha något att backa upp det med tycker jag. Främst inför han andra match med Brock. Brock är inte bättre på den punkten det vet jag. Men Jag gillar honom inte. Jag säger bara WAR CARWIN!!!!!!

Contender

Ja jag vet Mir är two time champion och att han slagit Nogueira utan problem. Men jag kan inte se att Mir kan slå Lesner. Carwin kan kanske göra det. Men Mir kommer inte kunna det.

Moderator

Ja verkligen ett grymt kort! Enda nackdelen är väl att Almeida lär få en vinst och hanka sig kvar i UFC. jag ser gärna grapplingmatchen mellan miller och bocek !!
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer

Jag tänker dra mig ifrån att betta emot Matt Brown igen, han har sånt jävla hjärta och är så stenhård..

Hall of famer

Kampmann Injured; Saunders Draws Ellenberger at UFC 111

Danish welterweight Martin Kampmann withdrew from his scheduled matchup with Ben Saunders at UFC 111 “St. Pierre vs. Hardy” on March 27 at the Prudential Center in Newark, N.J., after he sustained an injury in training. Jake Ellenberger will replace Kampmann in the main card slot.

Ellenberger delivered his first career victory inside the Octagon at UFC 108 in January, when he stopped Mike Pyle on second-round strikes. The 24-year-old International Fight League and Bellator Fighting Championships veteran has been finished only once in 27 professional bouts. Victories against Pat Healy and Jose Landi-Jons anchor his resume, which includes 19 wins by knockout, technical knockout or submission. Ellenberger has won five of his last six fights, losing only to former World Extreme Cagefighting welterweight champion Carlos Condit in that timeframe.

The once-beaten Saunders raised more than a few eyebrows when he knocked out the durable Marcus Davis with a series of opening-round knees at UFC 106 in November. The 26-year-old American Top Team standout opened his professional mixed martial arts career with back-to-back draws and has gone the distance only once since. A potent clinch fighter who, at 6-foot-3, towers over many welterweights, Saunders was a quarter-finalist on Season 6 of “The Ultimate Fighter” reality series. A UFC 99 defeat to the world-ranked Mike Swick knocked him from the ranks of the unbeaten in June.

A welterweight title bout pairing champion Georges St. Pierre with British upstart Dan Hardy will headline UFC 111, along with a match pitting Frank Mir against the undefeated Shane Carwin for the interim heavyweight crown.
    http://www.sherdog.com/news/news/Kampma ... -111-22592

Hall of famer

Men lägg ner med alla skador nu, orka!

Hall of famer

Hur kommer det sig att så många blir skadade helt plötsligt? Tränar de hårdare, är det bara otur, eller är de kanske lite sjåpigare nu när bara några få förluster kan få en kickad?

Contender

Kampmanns cut var bland de värre jag sett. Förstår att han inte kan ställa upp.

Tycker dock inte att det påverkar galan nämnvärt. Riktigt bra fortfarande

Hall of famer

Fy fan, det var inte att leka med det där cuttet.
    Här är en länk för de som vill se http://mmajunkie.com/news/17906/ufcs-ma ... uickly.mma
    Viewer discretion is advised!

Moderator

Nån som har sett primetime? Hardy tränar med Serra sista veckorna innan fighten.. Han verkar ha glömt Serras andra möte med mästaren... GSP är förövrigt sjukt explosiv, hur hög var pinnen han hoppade över, 170cm ?
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer

var mycket snack och lite träning i primetime hehe.. kan serra kan hardy säger jag bara

Hall of famer

Klart Hardy kan, De känns som inför matchen mot Alves. Blir GSP hårt träffad kan va som helst hända men annars borde GSP vinna 9/10.

Up and coming

Perfect cliffhanger Detta e ju oxå showbusiness och detta känns väl som just d
    GSP e sjukt vältränad och e den stora favoriten men Hardy har ju en bra slägga. På denna nivån kan ju nästan alla vinna mot alla på en bra dag, mycket kan hända under en match.

Champ

Såg nyss GSP vs.Hardy Primetime. Tycker de visar en väldigt säker fighter i Hardy med bra självförtroende.
    Som många säger. Det är inte den största "upseten" om Hardy vinner. Han har goda chanser att få in en träff som avgör allt.

Hall of famer

Om Hardy vinner över GSP skulle jag nog påstå att det är en av dom största upsetsen i historien.

Hall of famer

En stor upset skulle de vara helt klart. Men jag tycker inte de skulle vara den största. De va en större chock när Serra vann.

Hall of famer

Jag ser dom som rätt snarlika upsets och då ska vi inte glömma att gsp vs serra kanske är historiens största upset. Visst har Hardy bättre standup än Serra, men jag är inte så säker på att han har mer power i nävarna. Gsp har dessutom blivit så ruggigt mkt bättre sedan hans första fight med Serra.

Hall of famer

Ja och framförallt har GSP blivit mer brottningsorienterad, han kommer nog inte ge hardy chansen att få in någon offensiv ståendes.

Hall of famer

Quote Originally Posted by Venom
    En stor upset skulle de vara helt klart. Men jag tycker inte de skulle vara den största. De va en större chock när Serra vann.
    Personligen skulle jag ranka det större om Hardy vinner över GSP idag. Då GSP är mer komplett än vad han var emot Serra. Han är flera versioner bättre än den GSP som mötte Serra.

Hall of famer

Ja visst men Hardy känns hungrigare och mer på gång än va Serra gjorde. Serra kom från vad till att spöa GSP? Nu har väl inte Hardy heller vinster över de absolut bästa i viktklassen men jag rankar nog hans vinster just nu högre än vad jag gjorde med Serras då.

Men de är klart man kan se det på många sätt.

Hall of famer

True true. Hur som helst så SKA han inte vinna den matchen.
    Vill se GSP köra över Hardy totalt nu. Så vi kan börja snacka GSP vs Anderson Silva eller nåt

Hall of famer

Kör lite predictions på denna nu då. Tycker det har varit dåligt med det på sistonde.

UFC Welterweight Championship

Georges St. Pierre vs. Dan Hardy – Jag tror att vi (i vanlig ordning) får se en GSP som är så fysad och så tränad att Hardy kommer se ut som en nyb. GSP kommer köra över Hardy, han kommer inte bjuda på några luckor i sitt game som Hardy kommer kunna utnyttja. GSP på TKO (GnP) i R3.

Interim UFC Heavyweight Championship

Frank Mir vs. Shane Carwin – Mir vinner denna. Han drivs av hatet emot Brocken. Han vill vinna mer än Carwin. Sen tror jag att Carwin har bara möjligheten att vinna över Mir genom att slå ut honom. Visst han skulle kunna GnP:a Mir också, men då plockar han ner svartbältet Mir på backen, vilket är hans starkaste sida. Så det tror jag inte på. Nej efter denna fighten blir det tillbaka till ritbordet för Carwin för att lägga upp nya träningsrutiner och mer kondition. Han tar slut snabbare än Mir som avslutar honom med en submission i R2.

Jon Fitch vs. Thiago Alves – Alves tar denna rematch. Skulle vilja säga på KO, men Fitch e svårknockad. Så det blir UD R3.

Ricardo Almeida vs. Matt Brown – Almeida’s premiärmatch i sin nya viktklass. Det kommer gå sådär…Matt Brown ger aldrig upp. Han blir bättre ju längre fighten går. Tror på Brown via UD R3.

Martin Kampmann vs. Ben Saunders – Kampmann submission (RNC) rond 2. Kampmann måste bara vinna denna. Jag ogillar Saunders av någon oförklarlig anledning.

Jim Miller vs. Mark Bocek – Pick one…jag säger Miller via KO R1.

Hall of famer

Jag glömmer nyheterna innan jag ens läst dem... kampmann är ju inte med.

Moderator

Georges St. Pierre vs. Dan Hardy - GSP kör över Hardy 5 ronder i sträck och vinner ett förnedrande enhälligt domslut över Hardy.

Frank Mir vs. Shane Carwin - Om Mir blir för självsäker åker han på en knock. Han borde dock ha tänkt till tillräckligt inför denna fight och med hjälp av sin nya kroppshydda vinner han på submission efter att ha blivit något mörbultad underst.

Jon Fitch vs. Thiago Alves – Döm aldrig ut Fitch!

Martin Kampmann vs. Ben Saunders – Kampmann blir tyvärr knockad igen, här av saunders som har storleksövertag och reach.

Jim Miller vs. Mark Bocek kommer antagligen bli kul! Bocek vinner efter en lysande display av otrolig grapplingförmåga

Page 1 of 2 12 LastLast