Hänt något med Matadoren som ja missat?
Tycker de var eveigheter sen han gick match
Hänt något med Matadoren som ja missat?
Tycker de var eveigheter sen han gick match
Han fightades ju i augusti mot kenflo. Men han har hur som helst signat nytt kontrakt på fem fighter med ufc.
Den överskattade matadoren från mehicko kommer säkerligen att gå flera underhållande matcher i UFC. Själv skulle jag gärna se en rematch med clay guida, om clay bara lär sig en submission så att han kan avsluta matchen istället för att störtdyka ner på ett knä![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
håller med shogun helt och hållet, överskattad men underhållande. Får gärna gå matcher för min del även om han inte är någon favorit.
Dem hypade honom väldigt mycket, sen visade sig att han varken besitter mark eller stående game av top notch-kvalite. (Räknat från eliten av UFC's LW-division.)Originally Posted by Linkan
Jag antar iaf att det är därför folk klassar honom som överskattad.
Jag finner honom överskattad för att jag tycker att han har blivit "matad" en hel del och hyllad av alla, sen såg man att när han mötte riktigt bra fighters (Guida) så räckte han knappt till och av toppskiktet (Florian) fick han ett kok stryk.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Måhända är han överskattad, dock jävligt fin fightingstil!
Den som vinner är den bättre mannen för dagen. Han vann över Guida därför var han den bättre personen![]()
Absolut biffen, han är skön i buren !
Klart han blev hyllad, gjorde jävligt bra ifrån sig samtidigt som han slogs underhållande.
Men va ja vet så var han väl inte ens nära en title fight? Så tycker de e lite fel å kalla honom överskattad
tror folk menar att han hade mycket hype förut, vilket dog lite efter Guidafighten men framförallt efter förlusten mot Florian.. Det är det jag menar iaf.
Vinnaren av Florian vs huerta skulle väl få titelchans!? Sen att Florian valde att möta Stevenson för att slippa vänta var väl hans egna grej..