Ja vad ska man säga?...suck.
Sjukt snyggt så jag tror jag dör!
Bara å skaffa en PS3 då.
Ja vad ska man säga?...suck.
Sjukt snyggt så jag tror jag dör!
Bara å skaffa en PS3 då.
Finns det inte redan en tråd om det här!?
Jaja! Grymt verkar det iaf! Men varför köpa en ps3'a? ...köp 360 istället, kommer släppas till båda konsollerna!![]()
det är inte spelmotorn i verk i trailern så ni vet..
Hur vet du det?Originally Posted by PR00H
Det kan de mkt väl vara, spelar du Fight Night Round 3 på en HD teve så ser det i princip ut så där, och då är det spelet 1.5 år gammalt!
verkar bra. skitsnyggt!
360 e ju skit jämfört med PS3!Originally Posted by noname
Jag som e inbiten xbox fan har svårt att erkänna det men så e det.
I vilka avseenden? spelmässigt? grafiskt?Originally Posted by Elofsson
Har svårt att se 360 som såpass underlägsen ps3an...
hahahaha bobbys ven i pannan börjar framträda
PS3ans hårdvara har större/bättre kapacitet än 360 och så är det.
Nu kan vi återgå till att diskutera huruvida Elofson är blind som missat den tidigare identiska tråden och även om spelet kommer att bli bra eller anus.
Personligen tror jag inte att det blir så bra som man vill att det ska bli men ändå skitroligt precis som pride spelet till PSX
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Ja jag e både blind å dum men eftersom jag har en brutal höger som alltid träffar levern så får jag va det.
Spelet tror jag på men de e väl bara å vänta å se.
Någon som vet exakt när det ska släppas?
Äh, varför skulle jag bli det minsta upprörd över att ni inte har någon koll? :wink:Originally Posted by ShogunRua
Jisses, snacka om någon som inte har en aning om något inom tv-spels världen. Men men, du gav mig ett skratt så här vid lunchOriginally Posted by ShogunRua
.
Angående spelet så kommer det nog bli väldigt bra, som någon sa så Fight Night Round 3 är väldigt snyggt och det är ca 1.5 år gammalt. Oftast så släpper man CGI filmer nuförtiden men då är det för att visa vad man hoppas på att uppnå, så spelet kommer nog se ut något i den där stilen.
Jasså vildbarn? hurså?Originally Posted by wildchild666
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
personligen gillade jag bra lr anus komentarenOriginally Posted by ShogunRua
![]()
Personligen gillade jag inte när det kom in en osnuten nybörjare och var, i mitt tycke, väldigt respektlös och som sedan inte ens bemödar sig att kolla igen och besvara min fråga. Sjukt irriterande!
Blev bara så störd av det du skrev, tycker det är väldigt väldigt iq-befriat att påstå att PS3:ans hårdvare är överlägsen Xbox 360:ns. Och det är klart jag besvarar på sånt jag lagt mig in i. Självklart.Originally Posted by ShogunRua
Förövrigt så längtar jag tills spelet enormt, hoppas också på en character-creation men det har ju varenda spel nästan nu så det borde ju vara helt klart det är med i detta spel också !
Vi fortsätter förolämpa friskt ser jag. Undrar vem det är som är iq-befriad egentligen när det bara är att läsa specifikationerna för de olika maskinerna för att se att PS3 har bättre siffror...nybörjareOriginally Posted by wildchild666
Skärp er grabbar! Varför diskutera 360 vs ps2 i alla dessa trådar. Skapa en egen tråd för det om ni nu måste komma fram till vilken maskin som är bäst.
Ja herrejäklar, konsolldebatten tas då upp på alla tänkbara ställen.
Angående spelet så kan det nog bli riktigt bra. Dock så tycker jag inte att trailern säger ett dyft om hur det kommer att vara. Det kan definitivt vara grafik från själva spelet, men betänk också att de ursnygga animationerna i sådana fall antagligen är just bara animationer som inte är interaktiva. Det vill säga, man trycker på en serie knappar och ens karaktär clinchar och river av en förutbestämd slagserie. Typ som specialmoves i wrestlingspel eller liknande. Har svårt att tänka mig ett snarlikt flöde i animationerna om de skulle vara interaktiva. UFC har ju redan släppt en bunt spel till PS2 och Dreamcast som var underhållande om än lite väl enformiga; jag hoppas att de den här gången försöker att göra det betydligt mer involverat, så att det blir mycket skicklighet involverat. Lite mer åt sportlir snarare än actionlir. För risken är ju att de gör just ett estetiskt tilltalande spel som under ytan är väldigt avskalat spelmekaniskt sett, bara för att locka till sig mer publik. En PR-grej, om man så vill.
Jag vill ha komplicerat, strategibetonat fightinglir som det borde vara. Och självklart måste det ju finnas med ett gubbskaparläge. Men vi får se vad det blir av det hela. I nuläget är ju allt bara spekulationer.
Videon är inte gameplay, oavsett om det skulle vara möjligt eller inte.
The footage shown from the UFC game featured ultra realistic physics and near photographic quality character rendering. THQ execs were quick to point out that the reel did not, however, represent actual game play but more or less represented the benchmark they hope to achieve.
http://www.buddytv.com/articles/ufc/ufc ... -8229.aspx
Precis som med de förrenderade filmerna till Motorstorm och Killzone2 (?) så är det de små detaljerna som gör den där superrealistiska känslan, och som gör att man ser att det inte är realtidsrenderat. Men uppenbarligen går det att göra verkliga spel som ser ut som FN3 (och bättre) och det duger gott för mig
Hoppas verkligen det här blir ett bra spel!
Läste en annan intervju med producenten för spelet på THQ, och som jag förstod det så höll de på och leta efter utvecklingsteam, dvs utvecklingen är inte ens påbörjad än.. Hittar tyvärr inte den intervjun nu dock.
Vad pratar du om? PS3:an är en bra maskin, finns inga bra titlar till den än som inte finns till 360, men bra är den ju...Men Xbox 360:n är starkare än PS3, och så är det bara, PS3:an har snabbare processor, kanske, den är så invecklad att utveckla till så dom har inte fått grepp om den alls, haha hoppas dom får till det att utveckla till ps3:an innan nästa generations konsoller kommer.Originally Posted by ShogunRua
Xbox 360:n har snabbare minnen, snabbare grafikkort, och en riktigt härligt 3 kärning processor.Varenda spel som kommit ut har 360:n haft bättre grafik till, mindre "jaggies" med mera. PS3:an är bra och så men att säga att den är ÖVERLÄGSEN Xbox 360 är bara att prata skit, ren skit.
Och du kallar mig nybörjare som ett skällsord ? Är du lite bakom eller? Klart jag är nybörjare på forumet, reggade mig igår typ...hah!
Peace Out!
Har du mehaarja?
ShogunRua har du problem med läskunnigheten eller?Originally Posted by Venom
lol, konsoldebatt och fänbåjs.
PS3 har redan väntat för länge på en fet speltitel, och börjar tappa mark. Också beroende på priset i Europa, över 6 papp, nej tack. Dessutom inte 100% kompatibel med PS2-spel här. Ett hån mot européerna. Extragrejerna med Blue-ray och tusen andra finesser må vara, de flesta bryr sig bara om schyssta spel, och där levererar inte PS3. Det verkar också dröja till nästa år innan det kommer ett storspel till PS3 som Metal Gear Solid 4 och Killzone. PS3 behöver mer spel nu!
Ett annat problem är att befintliga spel ser sämre ut på PS3, trots den förmodade extra hårdvarukraften så är PS3-versionerna fulare, lider av sämre bilduppdatering, sämre optimering. Dessutom kommer PS3-versionerna nästan alltid ut senare än 360. Inte vidare kul, för ägarna till ett playstation. Och när det är få som köper PS3 så satsar utvecklarna mer på andra konsolerna. Mindre tid läggs på PS3-versionen då den ändå inte kommer att sälja lika mycket som andra versioner. En ond cirkel bildas.
Lösningen för PS3 är att få ut mer storspel, och även få utvecklare att släppa sämre konverteringar till konsolen. Jag hoppas Sony fixar det. Eftersom 360 suger hundpung!![]()
hoho konsoll :P pff .. passar till förkrök (wii) annars e de PC all the way va? =P , och remember:
arguing on the internet is like the special olympics , even if u win, ur still retarded =P