Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 13 of 13
    Rookie

Lovande fighters, Stor stjärnor men har inte sett dem på ett tag i Ufc, Varför?

Tänkte räkna upp några! Vet ej om några slutat men fyll gärna i isåfall. Ska tilläggas att jag inte har så stor koll på framtida events så några kanske är med där?

* Matt Serra
    * Frank Trigg
    * Gabriel Gonzaga
    * Diego Sanchez
    * Joe Stevenson
    * Tim Silvia ( Strikeforce? )
    * Keith Jardine
    * Pj Penn ( Uppehåll efter ett par förluster, Men när ska han komma tillbaka? )
    * Brock Lesner ( Skulle ju gå mot Dos Santos men var sjuk )
    * Marwin Eastman

President
    Blog Entries
    30
    Jadine hoppade in i strikeforce mot mousasi för någon månad sen bara, han är cuttad från UFC
    här har du hela fighten och man förstår lite varför man inte ser honom ofta längre

Blev inte daddy cuttad från UFC?
    Tim Silvia har väl gått i pension?
    Brock åker på någon kronisk sjukdom som håller honom borta låång tid)
    Eastman är väl han också cuttad
    Sanchez ska nog gå en fight snart har jag för mig
    mera MMA !!

Champ
    Tim sylvia går ju fortfarande matcher men bara i smågalor runtom i USA. Gonzaga pensionerade väl sig efter att UFC inte förnyade hans kontrakt. BJ penn ska möta Carlos Condit om några månader.

Up and coming
    Quote Originally Posted by DizordA View Post
    Gonzaga pensionerade väl sig efter att UFC inte förnyade hans kontrakt.
    I början lät det som så iaf, men jag har för mig att jag läste nånstans att han ska gå nån MMA-match igen.

En annan som jag skulle vilja veta lite om är Heath Herring. Vad hände med honom efter Lesnar-matchen? Jag har sett en del videos med honom efter matchen, men inte hört något vettigt vad jag minns.

Champ
    Herring håller väl på med att göra en massa filmer läste jag nånstans för ett tag sedan men han har fortfarande matcher kvar på sitt UFC kontrakt.

Moderator
    * Matt Serra - nybliven pappa, satsar på sin skola
    * Frank Trigg - föredetting, ingen vill ha honom
    * Gabriel Gonzaga - föredetting, har slutat med mma
    * Diego Sanchez - ute för skada ett tag, väntar på att bli matchad
    * Joe Stevenson - väntar på att bli matchad, tappade allt moment i sina senaste matcher
    * Tim Silvia ( Strikeforce? ) - föredetting, går matcher på smågalor
    * Keith Jardine - desvärre cuttad. Går matcher på smågalor
    * Brock Lesner ( Skulle ju gå mot Dos Santos men var sjuk ) Lesnar är sjuk igen.
    * Marwin Eastman - föredetting. inte hört nåt om honom på mycket länge
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Contender
    Diego Sanchez möter Matt Hughes ufc 135.
    Penn möter Carlos Condit ufc 137. Vinnaren möter troligen vinnaren GSP-Diaz.

President
    Blog Entries
    30
    En som jag trodde på mycket i början var houston alexander som verkade ha kommit in som en raket, sen gick han och förlorade en fight och sedan en riktig pinsam insats mot kimbo och gjorde Dana så arg att han blev kickad direkt efter.

Men minns att han var bra i början och såg ut att kunna skaka om ordentligt sen hände något?
    kan det ha vart åldern?

• Win Brian Albin TKO (Punches) Psychout MMA - Caged in the Coliseum 6/25/2011 3 0:26
    • Win Rameau Thierry Sokoudjou TKO (Punches) SF 13 - Jardine vs. Prangley 9/11/2010 2 1:31
    • Win David Griffin Decision (Unanimous) UFA 1 - Clash at the Coliseum 6/11/2010 3 5:00
    • NC Justin Grizzard NC (Eye Poke) Extreme Challenge - The Aftermath 3/27/2010 2 N/A
    • Loss Joey Beltran TKO (Punches) 5150 Combat League / Xtreme Fighting League - New Year's Revolution 1/16/2010 2 3:49
    • Loss Kevin Ferguson Decision (Unanimous) UFC - The Ultimate Fighter 10 Finale 12/5/2009 3 5:00 Win Sherman Pendergarst TKO (Leg Kicks and Punches) AMMA 4 - Adrenaline MMA 4 9/18/2009 1 1:51
    • Loss Eric Schafer Submission (Arm-Triangle Choke) UFC - Fight Night 15 9/17/2008 1 4:53
    • Loss James Irvin KO (Superman Punch) UFC - Fight Night 13 4/2/2008 1 0:08 Loss Thiago Silva TKO (Punches) UFC 78 - Validation 11/17/2007 1 3:25
    • Win Alessio Sakara TKO (Knee and Puches) UFC 75 - Champion vs. Champion 9/8/2007 1 1:01
    • Win Keith Jardine TKO (Punches) UFC 71 - Liddell vs. Jackson 5/26/2007 1 0:48 NC Todd Allee
    • NC (Illegal Knees) EC 76 - Extreme Challenge 76 3/31/2007 1 3:23 Win Jon Murphy TKO (Punches) EC 76 - Extreme Challenge 76 3/31/2007 1 0:56
    • Win Demian Decorah Decision (Unanimous) DD 1 - Downtown Destruction 1 1/12/2005 5 3:00
    • Win Brandon Quigley TKO (Punches) JN 2 - Judgment Night 2 11/3/2004

edit: han verkar vara i strikeforce?
    Last edited by KanoBlack; 07-30-2011 at 06:23 PM.
    mera MMA !!

Moderator
    Nej han var aldrig bra han slår bara hårt
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Precis. Hade Sokoudjou inte haft kondis som en igelkott hade det varit god natt i deras fight i Shark Fights. Hans totala avsaknad av ett ground game hjälper inte heller.

Riktigt synd dock att det går så kasst för Sylvia. Har alltid gillat honom av någon anledning, redan innan jag såg honom i Blind Date.

Contender
    Här förklarar Sanchez vad som är på G..

Hall of famer
    Quote Originally Posted by IronIsHard View Post
    Tänkte räkna upp några! Vet ej om några slutat men fyll gärna i isåfall. Ska tilläggas att jag inte har så stor koll på framtida events så några kanske är med där?

* Matt Serra
    * Frank Trigg
    * Gabriel Gonzaga
    * Diego Sanchez
    * Joe Stevenson
    * Tim Silvia ( Strikeforce? )
    * Keith Jardine
    * Brock Lesner ( Skulle ju gå mot Dos Santos men var sjuk )
    * Marwin Eastman

Nu jävlar, (snälla banna mig inte för den här posten LOL!)

Matt Serra - Fortfarande aktiv, lite fet men han är kung ändå
    Frank Trigg - avskedad efter han fick spö av Matt Serra, Tomato can deluxe
    Gabriel Gonzaga - blev knockad, fick sparken, gick i pension, kom tillbaks och är fortfarande inte mycket bättre än när han gick i pension
    Diego Sanchez - YES! YES! YES! - Möter Matt Hughes på någon gala i framtiden (kommer inte ihåg vilken)
    Joe Stevenson - Fick sparken efter sin 750:e förlust i rad eftersom han vägrade att ändra sin stil sedan 2006 och således visste alla moståndare vad som skulle komma.
    Tim Sylvia - Sket på sig, förlorade mot Nog, förlorade mot Fedor, Förlorade mot Ray Mercer och blev någon töntig reality-show polis.
    Keith Jardine - Fick sparken, hamnade i SF och fick spö mot Mousasi och fick antagligen sparken igen
    BJ Penn - gick en fight mot John Fitch där det blev oavgjort och kommer härnäst att möta Carlos Condit på UFC 137
    Brock Lesnar har fortfarande problem med sin tarmsjukdom vafan den nu heter och kommer vara borta tills den är botad
    Marwin Eastman fick sparken för typ 8 år sedan och har sedan dess gjort sitt levebröd i chili con carne-grytor (som en tomato-can! LOL! jag är så jävla rolig.. )

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by saerbarnet View Post
    Nu jävlar, (snälla banna mig inte för den här posten LOL!)

Matt Serra - Fortfarande aktiv, lite fet men han är kung ändå
    Frank Trigg - avskedad efter han fick spö av Matt Serra, Tomato can deluxe
    Gabriel Gonzaga - blev knockad, fick sparken, gick i pension, kom tillbaks och är fortfarande inte mycket bättre än när han gick i pension
    Diego Sanchez - YES! YES! YES! - Möter Matt Hughes på någon gala i framtiden (kommer inte ihåg vilken)
    Joe Stevenson - Fick sparken efter sin 750:e förlust i rad eftersom han vägrade att ändra sin stil sedan 2006 och således visste alla moståndare vad som skulle komma.
    Tim Sylvia - Sket på sig, förlorade mot Nog, förlorade mot Fedor, Förlorade mot Ray Mercer och blev någon töntig reality-show polis.
    Keith Jardine - Fick sparken, hamnade i SF och fick spö mot Mousasi och fick antagligen sparken igen
    BJ Penn - gick en fight mot John Fitch där det blev oavgjort och kommer härnäst att möta Carlos Condit på UFC 137
    Brock Lesnar har fortfarande problem med sin tarmsjukdom vafan den nu heter och kommer vara borta tills den är botad
    Marwin Eastman fick sparken för typ 8 år sedan och har sedan dess gjort sitt levebröd i chili con carne-grytor (som en tomato-can! LOL! jag är så jävla rolig.. )
    hahaha en jäkligt bra & underhållande genomgång
    mera MMA !!