Sveriges största & mest aktiva MMA forum
10 000 besökare varje månad med över 2850 registrerade medlemmar och 70 000 inlägg!.

Bli medlem här
Nya aktiva medlemmar får 50kr gratis att betta för på kommande MMA gala hos Betsson.com.
LIDDELL eller SILVA?
Välkommen till MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
+ Svara på ämne
Sidan 1 av 3 1 2 3 SistaSista
Resultat 1 till 26 av 66
    MKP
    MKP är inte uppkopplad
    Up and coming
    Reg.datum
    Dec 2007

LIDDELL eller SILVA?

Själv tror jag att Silva kommer att knocka Chuck och skicka honom till pensionen.

Rookie
    Reg.datum
    Sep 2007

Re: LIDDELL eller SILVA?

Citat Ursprungligen postat av MKP
    Själv tror jag att Silva kommer att knocka Chuck och skicka honom till pensionen.
    Jag tror faktiskt att Wandys stil passar Chucks kontringar väldigt bra, även om jag väldigt gärna vill se Wandy som vinnare :lol:

Champ
    Reg.datum
    Jan 2007
    som skillbill säger så passar nog silva lidell rätt bra , men tror fortfarande att silva e snäppet vassare å tar hem matchen , en sak som e säker e väl att det här matchen knappast kommer gå till decision =)

MKP
    MKP är inte uppkopplad
    Up and coming
    Reg.datum
    Dec 2007
    Ja det är nog så att stilen passar men Chuck var ju ganska ängslig mot Jardine och kör han så mot Silva så är det är det go natt direkt och jag tror inte att Silva kommer att losa på länge utan han blir champ.

Up and coming
    Reg.datum
    Sep 2007
    Denna galan har potential att bli den bästa galan....Det enda jag "kräver" bortsett från grymma fighter är att Wanderle och GSP vinner.

Allt annat är oacceptabelt

Nån som vet om det finns nån site där man kan betta på Silva vs liddell samt Hughes vs GSP???

Champ
    Reg.datum
    Jun 2007
    Goa fighters på galan, men dem senaste hypade galorna har sugit häst.... Hoppas denna följer tuf finalen stil

Hall of famer
    Reg.datum
    Maj 2007
    Citat Ursprungligen postat av Linkan
    Goa fighters på galan, men dem senaste hypade galorna har sugit häst.... Hoppas denna följer tuf finalen stil
    Håller helt med, de galorna med högst potential har verkligen floppat 2007. UFN har hållt högst klass rakt igenom. Tror det beror på att fighters där bryr sig mindre om rekord och vill visa att dom är underhållande att se på.

Jag vet faktiskt inte vem som kommer vinna. Silva är ju inte ny i buren så jag kan inte tänka mig att den skulle bli någon nackdel för honom. Chuck verkar ha lättast för grapplers, han hade riktigt svårt mot Jardine.

Äh vafan, jag tror och hoppas på att Chucken bryter sin otur och tar hem det här!

Up and coming
    Reg.datum
    Sep 2007
    Din svikare Eratus, du sa ju till mig att du höll på Silva :wink:

MKP
    MKP är inte uppkopplad
    Up and coming
    Reg.datum
    Dec 2007
    Citat Ursprungligen postat av NuKa
    Denna galan har potential att bli den bästa galan....Det enda jag "kräver" bortsett från grymma fighter är att Wanderle och GSP vinner.

Allt annat är oacceptabelt

Nån som vet om det finns nån site där man kan betta på Silva vs liddell samt Hughes vs GSP???

självklart blir det grymt där har vi även sokoudjou vs. machida

Hall of famer
    Reg.datum
    Okt 2006
    Välformulerade inlägg i den här tråden.

Champ
    Reg.datum
    Aug 2007
    Citat Ursprungligen postat av Mighty
    Det här forumet är inte direkt känt för sin höga intellektuella nivå.

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007
    Tur att vi har er som kan väga upp lite . Jag tror att Silva och Liddell matchar varandra rätt bra Silvas stil passar ju en counterpuncher men Silvas grej är ju att skita i det och köra på med slugget iallafall. Jag hoppas och tror att Wanderlei kommer att knocka Chuck i slutet av andra. Speciellt som han nu tränar med couture det lär man ju knappast bli sämre av
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Reg.datum
    Okt 2007
    Tänkte precis säga något om det, haha.

Verkar som att väldigt många i det här forumet inte riktigt hängde med på svenska lektionerna, för stavningen är ofta under all kritik!

MKP
    MKP är inte uppkopplad
    Up and coming
    Reg.datum
    Dec 2007
    det här är ingen bok eller novellklubb så skit i stavningen o säg nåt vettigt istället för o klaga! awecngdjkrtchfjrnfgdrjn!

Hall of famer
    Reg.datum
    Mar 2007
    bäst o lyda.. hulken vill man inte göra arg!

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2007
    Citat Ursprungligen postat av Sprawler
    Tänkte precis säga något om det, haha.

Verkar som att väldigt många i det här forumet inte riktigt hängde med på svenska lektionerna, för stavningen är ofta under all kritik!
    Och ska vi nu vara sådana så heter det "svenskalektionerna" och inget annat. Såvida du inte har lektioner på många olika språk och syftade på de som utfördes på vårt underbara språk? Vilken tur att vi inte är sådana helt enkelt

OnT: För att vara helt ärlig är den match jag mest ser fram emot sokoudjou vs. machida. Chuck/Wand samt Hughes/GSP kommer bli grymt också, men den tidigare nämnda fighten toppar ändå för mig. Varför? Ja, vi alla är ju nyfikna på va sokoudjou är för prick egentligen. Vore kul att se honom göra det som är han specialitet - judo. Järnnävarna finns ju uppenbarligen där :shock: Sen har jag inte mycket till övers för machida a.k.a. världens tråkigaste fighter. Hoppas han får storpisk och tror detsamma!

Hall of famer
    Reg.datum
    Okt 2007
    det här är ingen bok eller novellklubb så skit i stavningen o säg nåt vettigt istället för o klaga! awecngdjkrtchfjrnfgdrjn!
    Of course inte, men tycker bara det är lustigt att så många, förmodade, svenskar har sådana stavnings/skriv-svårigheter.

men iofs så är det ju ett MMA-forum.

OnT:
    Så hoppas jag, med hela mitt hjärta, att Wanderlei kommer knocka skiten ur chuck.

Champ
    Reg.datum
    Aug 2007
    Om det vore så väl att man bara hade behövt störa sig på stavningen eller en och annan lustigt formulerad mening.

Hall of famer
    Reg.datum
    Aug 2007
    off: se det som ett ypperligt tillfälle att öva på er stavning. Det ser ganska taffligt ut med inlägg där folk stavat som kråkor...

På ett forum kan det även lätt bli att man drar slutsatser av personen som skriver inlägg på hur han/hon använder sig av språket. Alltid schysst att göra ett gott intryck.

Hall of famer
    Reg.datum
    Mar 2007
    Citat Ursprungligen postat av Starfighter
    off: se det som ett ypperligt tillfälle att öva på er stavning. Det ser ganska taffligt ut med inlägg där folk stavat som kråkor...

På ett forum kan det även lätt bli att man drar slutsatser av personen som skriver inlägg på hur han/hon använder sig av språket. Alltid schysst att göra ett gott intryck.
    jag håller med, vissa här har jag underskattat något otroligt pga deras stavning. Personligen skriver jag inte speciellt seriöst eller formellt om man jämför med hur man skriver på svenskalektionerna :P

MKP
    MKP är inte uppkopplad
    Up and coming
    Reg.datum
    Dec 2007
    Jag trodde att det här var ett MMA forum. Alla småtjejer och kärringar kan gå nån annanstans och diskutera om grammatik och stavning.

Hall of famer
    Reg.datum
    Aug 2007
    Jag trodde att det här var ett MMA forum. Alla småtjejer och kärringar kan gå nån annanstans och diskutera om grammatik och stavning.
    Det är det, men för den delen kan man väl stava? Eller är du kanske en cro magnon med stora svällande muskler och noll hjärna?

Handlar inte om whine, personligen så skiter jag i hur folk stavar. Men erkännas ska det att man bildar sig en uppfattning om dem.

MKP
    MKP är inte uppkopplad
    Up and coming
    Reg.datum
    Dec 2007
    Citat Ursprungligen postat av Starfighter
    Det är det, men för den delen kan man väl stava? Eller är du kanske en cro magnon med stora svällande muskler och noll hjärna?

Handlar inte om whine, personligen så skiter jag i hur folk stavar. Men erkännas ska det att man bildar sig en uppfattning om dem.
    Ja men visa lite respekt. Alla kanske inte är svenskar här och jag en cro magnon ja visst och min hjärna är mycket stor IQ 1000.

Contender
    Reg.datum
    Sep 2006
    Som referens till en krønika i senaste Fighter Mag;

Kan ni inte bara slåss om saken och skippa all BS?

MKP
    MKP är inte uppkopplad
    Up and coming
    Reg.datum
    Dec 2007
    Citat Ursprungligen postat av imightbe
    Som referens till en krønika i senaste Fighter Mag;

Kan ni inte bara slåss om saken och skippa all BS?
    IKKE SANT DU MÅ IKKE HUSKE!

Hall of famer
    Reg.datum
    Aug 2007
    Ja men visa lite respekt. Alla kanske inte är svenskar här och jag en cro magnon ja visst och min hjärna är mycket stor IQ 1000.
    Och det gjorde du i ditt första inlägg om att kärringar och småtjejer kan dra någon annanstans?

Vi lägger ner skiten nu, stava hur du vill. I don't give a damn...det var mest ett förslag att man kan ju passa på att öva (vissa verkar behöva det)

I övrigt så hoppas jag innerligt att Silva pensionerar Chuck.

Liknande ämnen

1. UFC 115 Liddell vs. Franklin
    Av eidos- i forum UFC
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2010-06-13, 03:20
  2. Liddell vs Silva =?
    Av Ola i forum MMA Spoilers
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 23:20
  3. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-07, 17:29
  4. Chuck Liddell h
    Av eidos- i forum Allmänt om MMA
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-12, 17:34
  5. Silva vs liddell?
    Av Venom i forum MMA Rykten
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 15:38

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
Back to top

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32