Orkar inte söka runt, vad heter låten som alla UFC galor börjar med när de visar vilka som ska fightas.
Orkar inte söka runt, vad heter låten som alla UFC galor börjar med när de visar vilka som ska fightas.
Stemm face the pain.
Jag vill veta vad låten heter som spelades som intromusik till alla fighters entréer i de tidiga UFC-galornaHaha så härligt att de hade en uniform låt så himla länge.
Hahaha, that's brilliant! :lol:Originally Posted by London_Parris
+1 på frågan om någon vet vad den heter?
följd fråga, är det Sam Stout som är Gladiatorn i introt? Tycker det ser ut som han, hur gör han då när han har en fight på galan, har han tid o byta om efter introt? :roll: :wink:
MEN LOL! DET ÄR JU INSPELAT FÖR LÄNGE SEDAN DE GÖR JU INTE DET VARJE GÅNG.. HERREGUD VAD DUM DU ÄR.
Jag vet inte om jag ska ta det på allvar eller inte:POriginally Posted by Kane
Ja jag brukar använda caps i hela meningen, utropstecken och göra påhopp när jag är seriös.
Önskar att du visste att ironin fortfarande levdeOriginally Posted by Kane
Är det bara jag eller har det upkommit ovanligt många Ironi/inte ironi-situationer på senaste tiden?
Känns lite som att folk sitter och letar tillfällen att hugga på varandra, Can't we all just get along?
mmaforum.se - alla är så snälla
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Mm, det har defintivt blivit mer så på sistone, tror det har att göra med att fler kommer tillbaka efter sommarvilan, även dem med troll-tendenser.Originally Posted by ShogunRua
"mmaforum.se - alla är så snälla" är också ironi Shogun.. vi är ett gäng griniga, elaka svin![]()
pfff. både du och sprallan är riktiga mysisar ju
Fööööööör att återgå till ämnet, jag brukar dra på skithög volym och dundra på introt ordentligt för att komma på humör :twisted:
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
för att forumet inte ska bli för tråkigt måste man trolla lite ibland
Delvis sant, dock inte för ofta, då blir det bara frustrerande om det är massa gnabb i varje tråd.Originally Posted by Kane
visst.. bara det inte spårar ur som det gjorde när Eratus drog från forumet.