Kom på en fantasktikt idé!vet inte redan om nån har lagt ut en tråd om det men vem tror ni skulle vinna mellan
Kimbo slice - brock lesnar?
och på vad ko eller sub osv![]()
Kom på en fantasktikt idé!vet inte redan om nån har lagt ut en tråd om det men vem tror ni skulle vinna mellan
Kimbo slice - brock lesnar?
och på vad ko eller sub osv![]()
Lesnar by att väga 120 kg!![]()
Nej men ärligt så tror jag att brock skulle avsluta det på samma sätt som han avslutade sin senaste fight!
jag tror att brock skulle vinna lätt! och på ko
visst är kimbo sjukt duktig men inte i ringen![]()
Det är inte ens någon diskussion. Lesnar skulle ta ner kimbo inom 4 sekunder och sedan ligga på honom och slå tills han blev medvetslös.
Vad är Kimbo sjukt duktig på lindgren? inte boxning iallafall eftersom han inte kunde avsluta glashakan thompson men blev utslagen av en en-bens jabb av en nolla. Kimbo är ett skämt i mma-kretsar.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Det är inte ens någon diskussion. Lesnar skulle ta ner kimbo inom 4 sekunder och sedan ligga på honom och slå tills han blev medvetslös.
Vad är Kimbo sjukt duktig på lindgren? inte boxning iallafall eftersom han inte kunde avsluta glashakan thompson men blev utslagen av en en-bens jabb av en nolla. Kimbo är ett skämt i mma-kretsar.
jag menar att ahn är duktig street fighter.
Originally Posted by PLiindgren
![]()
ops:
![]()
En street fighter är inte en fighter, det är en nolla
Det skulle ta "ABOUT FIVE SECONDS" innan Brock låg ovanpå och sen skulle det väl ta ytterligare 10 innan domaren hoppade in. UFC mästaren mot någon som ställer upp i TUF.
Bah... "duktig street fighter".. han är inte ens det, han har lyckats slå ner några amatörer som inte kan slåss överhuvudtaget. Kolla hans match mot Sean Gannon, en kille som är en någorlunda duktig streetfighter. Kimbo får dyngstryk och hans crew hittar på nya regler under matchens gång för att han ska få återhämta sig :lol:
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Originally Posted by ShogunRua
Jag har för mej att han är polis! nån som vet 100% om det stämmer?
Jag vill motsätta mig beskrivningen av Seth Petruzelli som en "nolla" iofs, men i övrigt stämmer jag in i Shoggis sång - det vore ett skämt.
Ja han var polis då iallafall.. med "nolla" så menar jag inte att han är helt oduglig, jag menar att han står lågt i kurs jämfört med UFCs tungviktsmästare.
Och sedan tog UFC in honom och han åkte på ordentligt med däng mot Branden Lee Hinkle.
Som sagt, det var Seth Petruzelli jag inte riktigt ville kalla nolla. Kombi får ni kalla vad ni vill![]()
Haha! det är sant!Originally Posted by ShogunRua
http://video.google.com/videoplay?docid ... 984928976#
Det är ju kimbo som går mot benen först!
Och inga knän? När var det en regel i streetfight?
exakt![]()
*backar långsamt iväg från tråden utan att förolämpa någon*
hahah bra valOriginally Posted by saerbarnet
Helt rätt, en streetfighter är i alla fall ingen fighter i det här sammanhangen.Originally Posted by Zunesson
Sen skulle som sagt Lesnar äta upp Kimbo. Det skulle aldrig gå förbi första ronden.
"Det skulle aldrig gå förbi första ronden".
Haha, det skulle knappt gå förbi Big John´s "Let get it ON"
Eller så skulle Kimbo KOa Lensar the fuck out, vem fan vet, det är MMA och petruzelli gjorde det på 1 ben efter 14 sek, så varför inte kimbo på en hand efter 20 sek?
Kimbo via flying armbar!
jo det är väl gogoplata eller flying armbar som gäller för kimbo här
Är det bara jag som vill se Kimbo lyckas i TUF och bli stor i UFC?
Men ang ett möte med Brock så ser jag det som en ganska one sided affair. Brock tar det LÄTT. om det inte skulle bli årets upset.
kimbo skulle aldrig kunna lyckas han är sämst efter golvet och extremt klumpig.Originally Posted by Starfighter
jag tykcer själv att det vore en rolig match o se brock - kimbo ifall(;
den här tråden är som man kallar på internet "epic fail"
Kimbo Slice är inte helt sämst längre. Han körde i någon annan organisation och gjorde helt okej ifrån sig i några fighter där. Sedan den där matchen på UFC emot Seth Petruzelli va ju en sista minuten match, så att säga![]()
Men Brock Lesnar (kollar skeptiskt runt omkring), kommer inte på frågan!
Kimbo har aldrig gått en match i UFC
Originally Posted by locatedmma
O_o
Kimbo Slice fightades i Elite XC och var överbetald och mötte skräpmotståndare i main event när det fanns kvalitetsfighters som förtjänade att vara main event istället för honom.
Sen när han mötte Seth så var, även det, i Elite XC och han mötte dessutom en LHW.