Om ni inte redan visste det så har James "Light's Out" Toney sigant med UFC.
Dana vill påpeka att det ska inte ses som ett skämt eller en kommande freakshow. Han har enorm respekt för Toney och blablabla..
Hur som helst så vad tror ni om det här? Han e ju 42 år gammal. Visst han är TVEKLÖST den bästa boxaren inom UFC nu. Men hur tror ni han kommer han klara övergången från ren boxning till MMA?
Dana jämnför lite med Brock och sa att de kastade " the whole kitchen sink" på honom. Men det känns spontant som att en brottare har bättre grund för MMA än en boxare.
Toney tränar tydligen tillsammans med Quinton's gamla fadersfigur Juanito Ibarra och har sagt att han kommer överraska folk med hur mycket han kan inom MMA.
Randy har även twittrat att han VILL vara den första personen som Dana/Joe Silva ringer för en match emot Toney.
För min egen del så känns det som att Toney inte har något att hämta i UFC. Visst han kanske kommer få någon vinst men han kommer inte göra en sensation och vinna något bälte. (Vilket ändå måste vara varje fighters mål som signar med UFC??)
Samtidigt så tror jag att om folk underskattar honom så kommer de vakna på sjukhuset med en satans hjärnskakning och kanske behöva äta soppa i ett par veckor.
Skulle det bli så att Randy får första matchen så tror jag att det blir en intressant match att se. Inte för att utgången är oviss (inte i mitt huvud) då Randy knappast är den som underskattar folk. Men mest för att se vilka skills Toney besitter och om han kanske kan skapa lite oreda i den brottningstyngda HW divisionenOm inte Dana vill ha ner honom i LHW som det även ryktats om...
Vad tror ni? Bra eller anus?![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Om inte Dana vill ha ner honom i LHW som det även ryktats om...
Reply With Quote