Fan ska bli as kul å segillar huerta =D
om matchen har tagits upp i nån annan tråd så kasta den här .. men tittade runt å hitta inte..
Fan ska bli as kul å segillar huerta =D
om matchen har tagits upp i nån annan tråd så kasta den här .. men tittade runt å hitta inte..
Finns under Rykten:http://www.mmaforum.se/tuf-6-finalen...uf-vt1065.html
ok men nu e de inget rykte längre :lol: å sen gillar jag bilden :roll: :P
Hoppas faktiskt på Clay i den fighten, gillar hans stil, är inget direkt fan av Huerta. Jag tror faktiskt den kan bli rätt bra. Så gogo Guida
Clay får aldrig några lätta fighter =)
undra om han tränar med hårnät :roll:
Först och främst så tror jag detta blir en bra fight, den har iaf goda möjligheter att bli det.
Gillar Huerta och än så länge har han gjort bra ifrån sig. Trots att Guida har blandat och gett den senaste tiden så blir detta absolut Huertas svåraste uppgift hittills.
Men jag hoppas iaf detta blir en riktigt bra och sevärd fight.
Tribal-tatueringar är ute, så jag håller på Guidas tatuering.
Jag tror det blir en bra match. Guida har fått gått den hårda vägen medan Huerta har "glassat" sig igenom ett par matcher. Dags att bevisa nu.
Förövrigt så tar vi allt som inte är bekräftat om det här cardet i Rykten så vi inte blanda ihop allt.
Rolig match, är inte överimponerad av Guida men Huerta är så go, tror han kan bli stor.
Huerta krossar![]()
hahaha
Ska bli en kul match att se. Guida har ju alltid sett bra ut och jag gillar huerta som fan en riktig duracell kanin hoppas han är skillad nog.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
huerta for the win! han har tekniken å kondisen , men de blir nog en svår match.. hoppas de inte blir för taktiskt utan bara skön MMA på 110% i minst 2 ronder![]()
Håller på Guida, kommer nog bli ett krig.
Men, självklart ser man Mayweather vs. Hatton som höjdpunkten den 8:e![]()
tror nog huerta tar denna på en TKO.. 8)
Blev riktigt imponerad av Huerta i hans senaste match därför hoppar jag på Huerta bandwagon. Go Huerta!