Kan någon påminna mig om i vilket event Ortiz mötte Shamrock?
Efter TUF3?
Kan någon påminna mig om i vilket event Ortiz mötte Shamrock?
Efter TUF3?
http://www.sherdog.com/fightfinder/figh ... hterID=158Originally Posted by Jodde
Eller så kan man bara svara UFC 61... anyhow. Såg den nyss, ingen toppengala direkt.Originally Posted by Mehaarja
de möttes igen på UFC - The Final Chapter 10/10/2006
Ultimate fight night
Ge en hemlös en fisk och han har mat för dagen, lär honom att fiska och han har mat för resten av livet.Originally Posted by drue
Sant om det inte vore så att fightfinder spoilade matchen för honom :POriginally Posted by Mehaarja
hehe
Men killen får ju helt enkelt lära sig att leta efter saker själv, efter detta så bör han inte ha problem med att leta fram sådant här och därmed slipper vi onödiga trådar.Originally Posted by N1clas
Eller som Ricky Gervais säger, ge han ett spö så fiskar han ur haven.Originally Posted by Mehaarja
Som föregående talare sa så är det ju lite småtrist att få en fight man sett fram emot spoilad. Svårt att hitta sånt utan att se resultat tror jag. Vaddå "onödiga trådar"? Visst - kanske inte största diskussionsunderlaget som någonsin startats, men vad är problemet? Knappast så att du måste läsa/svara i sånna här trådar, är ju bara för dig att undvika då...
Med onödiga trådar menar jag sånt som är tidsödslande för andra, när han ändå kunde ha hittat det själv. Fast du kanske har så mycket fritid att du gillar att söka fram sånt här åt folk istället för att lära dom hur man gör?Originally Posted by drue
Tack för din lärorika och intressanta lektion, Mehaarja, den är noterad.
Sorry för att ha smutsat ner forumet med denna meningslösa tråd.
Admin kanske kan ta bort den nu.
Å andra sidan gav den mig fina drömmar där jag sitter på Mahaarja
och hamrar på hans ansikte :twisted:
Mehaarja ive got your back
Jodde du fick hjälp att lösa framtida problem och svar på framtida frågor är det något att slå någon för???
tacksamhet är underbart men otacksamhet suger dase, nästa gång kanske det bara är Mehaarja som kan hjälpa dig, tror du han gör det då?
Sorry att ja blev kinkig men stör mig på sånt här
Jag tycker att ni är gnällspikar hela bunten
Jag anser oxå att man måste våga börja posta nångång så detta var inte direkt en onödig tråd. den skappade jue både diskution och var lärorik![]()
Always look on the bright siiide of life!Originally Posted by N1clas
Ah, sorry för all OT, brukar inte va en sån keyboard warrior. Flippar bara lite på folk som inte endast är ovilliga att hjälpa, utan dessutom bemödar sig att poängtera deras okunnighet. Så - sorry alla inblandade, va inte meningen att lacka på någon.Originally Posted by N1clas
Men hallå, jag skämta. HumorOriginally Posted by Linkan
Dessutom är det ju det vi sysslar med, slår på varandra.
Det är ju skitkul att slå på varandra eller se andra göra det.
Tack för sherdoglänken Mehaarja, now I know.
Hoppas inte du tog illa upp.![]()