^
|
^
|
Verkar inte som det, fan också.
Saxat från www.tv.nu09:00 Beachvolleyboll
11:30 Dansmagasinet
13:10 Slalom
14:30 Bilhandlarkungen
15:25 Bilhandlarkungen
16:20 Bilhandlarkungen
17:20 Bilhandlarkungen
18:15 Bilhandlarkungen
19:15 Bilhandlarkungen
20:20 UFC Countdown
00:55 UFC 78 Validation
Jojojo. Bara att tv.nu verkar suga. Checka tv-planeten.se istället!
http://www.tvplaneten.se/tv4sport/2007-12-29/03:55
UFC 79 Nemesis
Från kampsportsgalan UFC 79 Nemesis i Las Vegas i USA där deltagarna tävlar i mixed martial arts. Kommentatorer är Ian Roberto och Paolo Roberto.
http://www.tvguiden.se/index-0.php
Ja den går.
21:20 K1-gala
00:55 UFC 78 Validation
03:55 UFC 79 Nemesis
E: Oj drue hann före.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!![]()
![]()
![]()
![]()
Det här var fan en lika bra julklapp som min biljett till The Zone FC!
![]()
![]()
Själv överväger jag att vänta tills någon release av eventet kommer ut på någon tracker. Att behöva lyssna på Paolo Roberto med tillhörande idiot till bror (?) under matcherna låter inget vidare.
Originally Posted by quantsoc
Just fan, jag glömde Roberto.
Då var det inte lika roligt längre.
Någon som har lust att skriva ihop en namninsamling?Originally Posted by Sprawler
![]()
skumt det är väl en vanlig PPV sändning det här eller? Jag trodde bara tv4sport skulle köra Spike-gratis galorna?
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Jag funderade på det där också det verkar ju lite knäppt att de amerikanarna betalar typ 280 kr för får vi se gratis. Det kanske står i avtalet att paolo måste vara kommentator så det knappt är värt att kolla på det även fast det är gratis :wink: :lol:Originally Posted by ShogunRua
Jag tror att Paulo betalar 280:- för varje person som kollar bara för att han ska få vara kommentator. Enda teorin som håller. TV4 kan ju i alla fall inte ha honom för att han är bra!Originally Posted by jr162
Visst Pauolo kanske inte är skitbra komentator, tycker dock Ian är skön.
Men nu tycker ja inte vi ska gnälla, för att vara kampsportare så känns Pauolo folkkär å den kan va bra för att få in sporten i Sverige!
Heja TV4![]()
Om någon här har en sån där låda som kollar vilka program man kollar på, är det dödsstraff att inte ha på tvn på tv4sport när de visar UFC.
Angående att dom på TV4 Sport visar något som man i staterna får betala för skulle jag personligen tro har med lansering av sporten att göra. TV4 får ett bra pris av UFC för att sända galan i Sverige, och UFC får i gengäld en publik och ett ökat intresse för sporten i landet. Alla nöjda och glada.
Personligen kan jag tycka att på live eventet som går mitt i natten så kan man på TV4 visa samma sändning som i USA. Sen kan man lagom till repriserna lägga in Paulo & co som kommentatorer.
För 99% av alla oss som kommer att sitta uppe och kolla galan i natt har följt detta redan innan TV4 kom in i bilden, och skulle hellre ha den sändningen. Sen kan man under repriserna ha Paulo som kan babbla på och försöka lära nya åskådare om sporten och vad den går ut på.
Tycker det låter ganska vettigt men de som nu inte orkar/kan sitta uppe mitt i natten måste ändå dras med Paolo, men det handlar väl mer om matcherna än kommentatorerna. Kan inte påstå att de amerikanska motsvarigheterna är perfekta heller.Originally Posted by Ozmond
Instämmer fullständigt med föregående talare.Originally Posted by Ozmond
ingen dum ideé det där... man har ju börjat fatta tycke för Rogan å Goldberg
Grattis, du fick alla rätt på det inlägget!Originally Posted by Ozmond
När UFC går live borde man få höra orginalkommentatorerna. Sen kan väl Paulo och Ian fixa ett bra manus i efterhand så dom slipper "göra bort sig".
Jag förstår att det måste vara svårt att sitta framför en TV i en studio och försöka kommentera något, dom får nog inte mer information om eventet än den vi har tillgång till. Goldie och Rogan har ju ändå hela programmet framför sig och vet hur allt är upplagt.
goldberg och rogan är inte heller perfekta, det kan jag hålla med om. men dom är ju ljuuusår från den nivå roberto-bröderna håller. som sagt, live-sändning = rogan/goldberg, repris = roberto x2. jag blir personligen bara irriterad när jag får lyssna på "här tar han alltså ett strypgrepp och det innebär att hans motståndare blablablabla många där hemma tror att sporten blablablablablabla men blablabla"... funderar faktiskt också på torrent-alternativet. som nån påpekade så sitter man nog inte uppe hela natten för en sport man inte redan är intresserad och/eller insatt i.
ska se på tv4 sport, funderar dock på att sova lite emellan
tänkte också i dom banorna men vetetusan om det är för sent nuOriginally Posted by Slash
![]()
Hum.. är inte speciellt trött, men vill verkligen inte se programmet med bröderna Roberto... Jag tycker att kommentarerna är en stor del av hela galan.. så det blir läggdax nu och trackern imorrn.
Okey om ni är trötta eller inte har kanalen, men inte se galan pg.a. dess kommentatorer? Visst, stöd inte MMA i Sverige, vi får hålla oss till poängkarate och Taekwondo WTF istället i framtiden, skoj skoj.
Det sket sig, somna typ 3,30 sov sen som en sten :evil:Originally Posted by Slash
Aj då... Det var nära för mig, blundade varje reklampaus med en timer på 5 minuter åt gångenOriginally Posted by Slash
innan Liddell vs Silva så hörde jag inte den men vaknade ändå någon minut senare lagom till tale of the tape. Mobilen hade nog åkt genom fönstret om jag vaknat på morgonen och insett att jag missat dom 2 stora fighterna men sett dom innan. :P