Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 27 to 43 of 43
    Up and coming

Re: Filipovic´s nästa fight

Får alltid bånge när jag ser det här http://www.genspot.com/video-23101/cro- ... nchez.aspx
    Lägg också märke till att det är för första gången under Cro Cop's MMA karriär som han inte använder låten Duran Duran - Wild Boyz som sin entrance låt utan Pride FC theme song. Det här var efter han vann Pride FC Open Weight Grand Prix 2006 och blev champione och några månader senare kollapsa Pride FC. Troligtvis använde han Pride FC theme låten för att hedra Pride orginisationen. Detta var också hans UFC debut mot Eddie Sanchez.

Jag säger bara det, right kick hospital, left kick cemetery! War Cro Cop!!!

Rookie

CroCop vs Minotauro 2 vore nått

Hall of famer

Quote Originally Posted by BiGBOSS
    Ja, varför inte. Efter att Barry gjort slavsylta av CroCop borde Nogueira ha en bra chans att vinna och vara på väg upp i rankingen igen. Fast med sin nyfunna glaskäke skulle nog till och med CroCop kunna knocka honom.
    Så det skulle nog bli en jämn match.

Up and coming

Quote Originally Posted by Darbog
    Ja, varför inte. Efter att Barry gjort slavsylta av CroCop borde Nogueira ha en bra chans att vinna och vara på väg upp i rankingen igen. Fast med sin nyfunna glaskäke skulle nog till och med CroCop kunna knocka honom.
    Nu är du lite väl negativ..bara för att vissa fighters inte är på topp behöver man väll inte såga dom totalt..både Minotauro och Crocop är legender..jag är mer emot såna som Mark Coleman som definitivt inte har nåt kvar att ge..kanske om man skulle tillåta knä i sideposition eller ännu värre north-south..men det kommer de nog inte att tillåta i UFC..han ser riktigt gammalt ut och inte mycket till cardio heller..kommer ihåg Fedor vs Coleman i nån av sista Pride-turneringar när Fedor totaldemolerade honom, vad göra han? Tar in sina döttrar som var då i typ 10-års ålder så de får se hans totalkvaddade fejjan..då snackar vi nästan elefantmannen..flickorna gråter nästan histeriskt..nej han borde kunna försörja sig via brottningsseminarer..

När det gäller Crocop så är det som så att brottare(och bjj) varar längre än strikers inom MMA av enkel anledning och det är att brottare är inte helt beroende av snabbhet och timing och det är tyvärr A och Ö för strikers..Crocop har tappat lite av sin snabbhet delvis beroende på skador/operationer..sen tränar han med Hypolitte eller hur det stavas och det är mer eller mindre renodlad K-1 tränare..på gott och ont..hoppas att han lär sig att skära av distans utan att behöva jaga runt folk i oktagonen..ett besök på Extreme Couture eller någon annan renodlad MMA gym hade inte skadat honom

Up and coming

Quote Originally Posted by sinner
    Nu är du lite väl negativ..bara för att vissa fighters inte är på topp behöver man väll inte såga dom totalt..både Minotauro och Crocop är legender..jag är mer emot såna som Mark Coleman som definitivt inte har nåt kvar att ge..kanske om man skulle tillåta knä i sideposition eller ännu värre north-south..men det kommer de nog inte att tillåta i UFC..han ser riktigt gammalt ut och inte mycket till cardio heller..kommer ihåg Fedor vs Coleman i nån av sista Pride-turneringar när Fedor totaldemolerade honom, vad göra han? Tar in sina döttrar som var då i typ 10-års ålder så de får se hans totalkvaddade fejjan..då snackar vi nästan elefantmannen..flickorna gråter nästan histeriskt..nej han borde kunna försörja sig via brottningsseminarer..

När det gäller Crocop så är det som så att brottare(och bjj) varar längre än strikers inom MMA av enkel anledning och det är att brottare är inte helt beroende av snabbhet och timing och det är tyvärr A och Ö för strikers..Crocop har tappat lite av sin snabbhet delvis beroende på skador/operationer..sen tränar han med Hypolitte eller hur det stavas och det är mer eller mindre renodlad K-1 tränare..på gott och ont..hoppas att han lär sig att skära av distans utan att behöva jaga runt folk i oktagonen..ett besök på Extreme Couture eller någon annan renodlad MMA gym hade inte skadat honom
    Vouch.

Ett måste se:

Jag säger bara det right kick hospital, left kick cemetery! War Cro Cop!

Hall of famer

Quote Originally Posted by Jean-Pierre
    right kick hospital, left kick cemetery!
    Kan man inte på nåt sätt spärra den där raden på forumet, så extremt leds på att höra det i var och varannan tråd...
    War censur!

Up and coming

Quote Originally Posted by Jean-Pierre
    right kick hospital, left kick cemetery!
    Kan man inte på nåt sätt spärra den där raden på forumet, så extremt leds på att höra det i var och varannan tråd...
    War censur!
    Vet inte, hör med admin om det.

Men allt jag har och säga är, right kick hospital, left kick cemetery! War Cro Cop !!!

Hall of famer

Haha Jean-Pierre har valt sin nisch, lite kul faktiskt

Contender

Han verkar ju nästan gilla Cro Cop mer än vad jag gör, hur det nu är möjligt!

Up and coming

Quote Originally Posted by London_Parris
    Han verkar ju nästan gilla Cro Cop mer än vad jag gör, hur det nu är möjligt!
    Äger du ett par Kroatiska Vale tudo? brukar du sätta på dig de på kvällarna och smeka dig själv? Nej precis, för nämligen det är möjligt.

Joke, kan nog säga att jag har ett par tjej polare som är riktiga die-hard Cro Cop fans, då menar jag bokstavligen die-hard fans. Cro Cop 4 life.

Contender

Hehe, tjejer rent utav? Hur ser de ut?

Oj vad jag skulle vilja ha nån Cro Cop-tröja. Inte någon ny dussintröja utan någon gammal från 90-talet, lite urtvättad och grånad.

Up and coming

Mannen feta guzzen azzååå Lidingö bitchessss 10 pts mama zitaaaas

Det finns annars ATJ Lucko t-shirts/hoodies köpa på nätet. En brud i min kickboxing-"korpen"-klubb kör med Cro Cop Team t-shirt (vitt/röd) vill också ha sån, men hon vägrar berätta var man köper den ifall jag inte går en match mot henne. Pallar inte ge henne däng mannen, hon är för fin för att få däng, you feeeel. har testat leta på nätet men det är fan pain in the ass hittar ej.

Up and coming

Btw, London_Parris och Sinner kolla era PM.

Hall of famer

This is getting weird. Proper weird.

Hall of famer

konstig tråd ja

Moderator

Den här tråden tar jag bara i med tång
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Rookie

Som några av dem som tyckte att han borde gå ner till LHW, det har jag även sagt när han gick till UFC efter Pride.
    Han kunde gjort som Randy Couture, vinna bådadera bältena i LHW och HW. Han skulle bekanta sig med oktagon, UFC mentalitet, publik och atmosfär runt organsationen. Gått till LHW , vinna rubbet , bygga självfötroende och spöar hela HW. Å andra sidan i HW har fighters blivit större, flesta e över 190 och väger minst 110 samt är bättre rörliga än för 10 år sedan... Precis som NBA. Under Michael Jordans tid var spelarna lättviktare men nu dagens NBA är LeBron James 206cm lång och 118kg tung, ändå rör han sig som en mycket rörlighet , snabbhet och finess precis som Jordan var trots Jordan var 198cm, 90 kg lätt......
    NBA, NHL och NFL har blivit snabbare, större och starkare spelarna som kommit. Det gör även MMA-sporten, där strömmar bättre, större, starkare fighters nuförtiden.
    Ja, crocop verkar för stolt o korkat att sagt att banta är under hans värdighet men hans kropp passar inte överflödiga vikter, det syns ju.
    Han är 188 lång och 102-103kg är för och i sig övervikt. Han skulle verkligen vara fantastisk o en av de få som skulle kunna hota Shogun och Anderson Silva om han cuttade sig ner till 93kg och motivation i topp o snabbhet som PRIDE-storhetstid...
    Att skylla på åldern är ju bara dålig ursäkt..... se bara på Randy Couture som drar sig snart till 50 år gammal och har alltid rätta motivation och hjärta för MMA-sporten!Och kan ju verkligen fortfarande spöa en hel del fighters i UFC trots 48 års ålder.
    Jag är ett stort fan av CroCop men vill fan banka i hans huvudet å säga högt ; TA DIG I KRAGEN, FÖR HELVETE.
    GÅ TILL LHW!

Page 2 of 2 FirstFirst 12