tjenare undrar när Mirko "Cro Cop" Filipovic´s nästa fight är?
tjenare undrar när Mirko "Cro Cop" Filipovic´s nästa fight är?
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
e nog lite effter men såg inte att de stog när hans nästa va?Originally Posted by ShogunRua
ops:
Han menade nog ufc-110-spoilers-live-vt3864-25.html?hilit=crocop#p67446 , men Pat Barry på UFC 115 säger ryktet.
Hur tror ni det kommer gå där då? Har bara sett någon highlightgrej med Pat Barry, han verkar ju vara ganska aggressiv i alla fall. Men jag kan inte bedöma om han verkar bra eller inte.
Är i alla fall kraftigt orolig för Cro Cop i den matchen. Han borde få möta nån gammal och långsam : (
Tycker CC borde pensionera sig, han har ju en bakgrund att falla tillbaka på. Saknar man glöd och motivation ska man inte tvinga sig att hålla på med MMA.Originally Posted by London_Parris
vilket datum är denna mach?Originally Posted by drue
Dude, du MÅSTE hört talas om google? Kunde såklart skriva datumet själv här, men gör en liten guide så du kan lösa detta själv nästa gång. På så vis sparar vi alla lite tid.
1. Skriv in adressen http://www.google.se i din webbläsares adressfält. (Kan vara bra att skapa ny flik eller nytt fönster så du inte tappar bort denna guide) Tryck på Enter.
2. I den sökruta som dyker upp skriver du "UFC 115". Antingen med eller utan citattecknen.
3. Tryck på knappen "Jag har tur". För det har du.
4. Läs den absolut första meningen på sidan som dyker upp.
För att ta reda på datum för ytterligare UFC-galor byter du helt enkelt bara ut numret till den gala du letar efter. Hoppas det kunde vara till hjälp.
Sticky på drues post alltså!
hehehe ja så går ochså och göra:P
Fighten e den 12 juni om någon annan vill veta utan o söka på google:P
Mvh Nerma
No offence Nerma, behövde bara poängtera enkelheten. Välkommen till forumet förresten![]()
joo är ny här och i mma ochså så det mästa är nytt för mig:POriginally Posted by drue
ops: hehehe tackar
![]()
I så fall borde han stannat kvar i JapanOriginally Posted by London_Parris
![]()
kan bli en lång kväll för crocop, barry är inte kass alls och han vågar slänga läder vill jag lova![]()
Lyssnade ju på denna på youtube
[youtube:m2hnyy6e]http://www.youtube.com/watch?v=XHkhSBCAOkk[/youtube:m2hnyy6e]
Tyckte det var lite kul.
Hoppas han fattar att han inte kan ligga på latsidan i den där matchen! Han måste anfalla med allt han har, och överraska Barry som säkert tror Cro Cop kommer vara seg och avvaktande!
Det härligaste (förutom en LHK) hade varit om Cro Cop hade avslutat med en stenhård vänsterkrok i levern som fått Barry att behöva ge upp av smärta.
Cro Cop's nästa fight blir mot Pat Barry i Kanada, Vancouver på UFC 115 den 12e Juni. Barry är en ung och hungrig fighter såsom Cro Cop är han också en striker. Jag har sett alla hans matcher och kan nog säga att den här killen är väldig explosiv och snabb, har tunga slag och KO power i både slag och fötter. Pat Barry har av sina 5 vinster (under MMA regler) vunnit alla på KO (Punchs) och TKO (Leg kicks).Originally Posted by London_Parris
Jag är väldig nervöst inför Cro Cop's nästa match, om vi inte får se den gamle unge-Pride FC-Mirko tror jag nog det är kört. Han har inte den här snabbheten, explosiviteten, hungern och studsen längre som han hade i Pride FC. Man kan se så stora skillnader på honom när man tittar på alla de här highlights reelen på youtube och jämför honom med nu idag (UFC) ser han så gammal och "fet" än när han var i Pride FC såg han ung och orädd ut.
http://www.genspot.com/video-23101/cro- ... nchez.aspx (Ett måste se, fan va jag saknar denna Mirko)
Får vi se denna Cro Cop på UFC 115 säger jag bara det, right kick hospital, left kick cemetery! War Cro Cop !!!
Skulle inte Mirko må bra av att försöka gå ner till LHW? Han känns rätt lätt för HW divisionen. Vad väger han in på? 102-103?
Enligt Wikepedia och Nokaut.com väger han in på i dagens läge 102kg (226lbs). Han är en liten HW, dagens era med HW's är för stora för honom, det är inte Pride FC era längre. Har sagt i åratal att han borde cutta ner till LHW, Cro Cop at 205lbs skulle vara så ownage. Cro Cop & Fedor Emelianenko borde cutta ner till LHW.Originally Posted by Starfighter
Kolla på den här Cro Cop highlight, kolla hur ung, snabb, explosiv, bounce och hungrig han var här
Sedan någon som vet vad den första låten vid 1.44mins heter och den andra som börjar vid 4.44mins på denna highlight reel?
Crocop har själv sagt att det typ är under hans värdighet att banta. Han slåss i den viktklassen han ligger naturligt i
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Vilket kommer bli hans undergång så länge han inte fightas emot cans i Japan...
Tja, känns som att han skulle vara desto långsammare jämförd med sina motståndare om han gick ner till lätt tungvikt. Blir nog ingen LHW LHK.
Personligen så tror jag att det skulle vara bättre om han cutta ner till LHW. Det är ett sådant stort gap i HW divison (206lbs-265lbs). Som sagt Cro Cop at 205lbs skulle vara ownage, skulle verkligen vilja se det, få upp speeden, sedan är inte motståndaren "freakshow" stora.Originally Posted by London_Parris
Får alltid bånge när jag ser det här http://www.genspot.com/video-23101/cro- ... nchez.aspx
Lägg också märke till att det är för första gången under Cro Cop's MMA karriär som han inte använder låten Duran Duran - Wild Boyz som sin entrance låt utan Pride FC theme song. Det här var efter han vann Pride FC Open Weight Grand Prix 2006 och blev champione och några månader senare kollapsa Pride FC. Troligtvis använde han Pride FC theme låten för att hedra Pride orginisationen. Detta var också hans UFC debut mot Eddie Sanchez.
Jag säger bara det, right kick hospital, left kick cemetery! War Cro Cop!!!
Originally Posted by ShogunRua
äsch.. ligger han bara i lite mer så har han snart ingen värdighet kvar och då är det problemet ur världen![]()