Följ Dan inför mötet men Jackson
Följ Dan inför mötet men Jackson
Dan är grym!! Han är alltid i 100% form.Riktig pro. Han är en person som inte försöker vinna matchen med en massa onödig snack(som tito för att nämna 1). Han är en riktig förebild precis som Randy.Originally Posted by jocke
Kan inte undgå att nämna att en av träningsparnern SOKOUDJOU!!!
För mig är killen största surprisen som knockade Nogeira och Arona och vi har inte ens sätt hans grymma groundgame. När ska han gå sin första ufc fight. Har ni hört nåt? Jag tror det är han och Shogun som är framtiden.
Men tillbaka till Dan och Quinton
Det blir en riktig grym pride titelfight (ursäkta mig, Ufc titelfight)
Det också som är bra att man behöver inte vänta för länge efter Randy vs Gonzaga.
Märkte att man uppdaterat Pride´s hemsida efter flera månader
Tror att det kommer bli en otroligt bra fight det här. Träligt bara att man inte vet vem man ska hålla på jag tycker att båda två är sköna fighters![]()
Känns som att Dan Henderson kommer ta hem det dock.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
hoppas verkligen på rampage personligen även om jag inte har ngt mot dan så är rampage en long time favvo ><
svårtippad match faktist..en vinnande taktik mot rampage kanske är lowkicks..jag har aldrig sett hans köra eller direkt försvara lowkicks något vidare..men dan lär väl suga på dem hahah..
intressant annars "knee knee, rampage hates knees"
ska bli intressant detta
Dan är ju en sån skön lirare. Jag kommer bli besviken om Rampage vinner, har alltid haft Dan som en personlig favorit. Han känns som en äkta idrottsman och en riktigt bra talesman för sporten. Rent ut sagt i klass med Randy![]()
K*ken! Videon är plockad.
lite lol..
användarenamnet på den som laddade upp den var mayhem miller![]()
This video is no longer available due to a copyright claim by Pride FC Worldwide Holdings, LLC. Gaaah ge fan i våra youtube i allafall!
Haha, vad är det med denna spöa radiopratar trenden!? :lol:Originally Posted by xynd
Han ser riktigt rippad ut Dan!! det här kommer bli en grym fight!
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
DEt kommer bli en grym fight! Tror att Hendo tar det