Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 27 to 47 of 47
    Champ
    Nu har Overeem skrivit på för UFC så snart får vi nog veta vilket namn det var som stod på hans kontrakt som han signade med Dana !

Champ
    Underbart, underbart, underbart! Precis vad UFCs tungviktsdivision behöver!

TXS
    TXS is offline
    Blogger Extraordinaire
    Blog Entries
    90
    Quote Originally Posted by Rampage2010 View Post
    Underbart, underbart, underbart! Precis vad UFCs tungviktsdivision behöver!
    Mycket trevligt, om det stämmer förstås.
    Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.

ZEUS
    Hangaround
    Quote Originally Posted by TXS View Post
    Mycket trevligt, om det stämmer förstås.
    haha skrev Alistair precis att MMAnytt ljuger ? eller kan det ha vart någon annan sajt av de svenska sajterna som hittat på allt?

TXS
    TXS is offline
    Blogger Extraordinaire
    Blog Entries
    90
    Quote Originally Posted by ZEUS View Post
    haha skrev Alistair precis att MMAnytt ljuger ? eller kan det ha vart någon annan sajt av de svenska sajterna som hittat på allt?
    Enligt Kimura syftar Alistair på MMAnytt. Det återstår väl att se om nyheten stämmer... Det låter ju inte helt orimligt att Alistair faktiskt skrivit på för UFC.
    Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.

Moderator
    Nej jag skulle vilja säga att det låter högst rimligt!
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Champ
    Kan det vara så att det inte är 100% klart, och att han signar om han får den deal han vill ha? Han kanske åkte dit för att förhandla "in person".

TXS
    TXS is offline
    Blogger Extraordinaire
    Blog Entries
    90
    Tja, intrigen tätnar. Bloody Elbow skriver om saken. Den som lever får se.

Zeus
    Hangaround
    Jag tar tillbaka det jag skrev om mmanytt det är overeem som ljuger

Contender
    japp, nu har det bekräftat Overeem vs Lesnar till den 30:e december, skitskön dag då man laddar inför nyår.. Verkar som om vi hade rätt först av alla med tanke på när den här tråden startades blri det ufc 140 ?eller vet man inte det än
    den här fighten borde doping testas innan

Champ
    Quote Originally Posted by carlespuyol View Post
    japp, nu har det bekräftat Overeem vs Lesnar till den 30:e december, skitskön dag då man laddar inför nyår.. Verkar som om vi hade rätt först av alla med tanke på när den här tråden startades blri det ufc 140 ?eller vet man inte det än
    den här fighten borde doping testas innan
    Alla fighters dopingtestas ju innan, men jag "got your point"
    Brock är garanterat redan nu på tunga doser av både det enda och det andra, för att återhämta sig från sin sjukdom, och Overeem kör väl sitt "hästkött" året om

Hall of famer
    Kommer bli ruggigt! Hoppas såklart på Overeem. Tror det kommer vara över efter 3 minuter.

Champ
    Tror faktiskt att Overeem kommer avsluta detta snabbt.

Champ
    Tydligen blev Overeem erbjuden en direkt titelfight, men avstod för att han inte ville sitta för länge utan fight! Riktigt bra attityd tycker jag, stör mig på folk som är fega och hellre sitter hur länge som helst *Host, Rashad Evans, Host*

Overeem Turned Down UFC Title Fight, Opted For Quicker Debut | MMA News

Hall of famer
    GÖTT, Overeem krossar lesnar!

Moderator
    Kul att få den här matchen bekräftad! Jag tror på Overeem
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Contender
    Ja, hur ska Brock kunna vinna den här matchen? Jag kan då inte se det i alla fall. Stående är Reem överlägsen och att Lesnar ska brotta ner honom och avsluta på marken känns avlägset men vem vet.

TXS
    TXS is offline
    Blogger Extraordinaire
    Blog Entries
    90
    Tack UFC för denna guldfight! Jag trodde i första hand på Overeem vs. Mir, men jag gråter inte direkt över Overeem vs. Lesnar. Jo förresten, jag gråter några glädjetårar

Ingen som tror på Brocken??

Moderator
    Det enda brock gör bättre är att brottas. Overeem har bra nedtagningsförsvar och en riktigt vass giljotin och han är tillräckligt stor för att inte fastna under brock på mattan. Jag ser inte hur brock vinner här. Det skulle vara århundradets turslag eller att han på nåt sätt lyckas hålla overeem nere. Holländaren har ju inte världens stabilaste haka så jag kan faktiskt se att det går som i lesnar vs mir 2. MEN jag tror på Übereem

Champ
    Även jag tror på Overeem! Precis som Shogun skriver så är Brocks ända fördel hans brottning, och den kommer förmodligen inte vara till mycket hjälp mot en bjässe som Overeem!

Med det sagt så kommer jag sitta i min Deathclutch "Heavyweight Champion" T-shirt och skrika på Brock

TXS
    TXS is offline
    Blogger Extraordinaire
    Blog Entries
    90
    Quote Originally Posted by Rampage2010 View Post
    Även jag tror på Overeem! Precis som Shogun skriver så är Brocks ända fördel hans brottning, och den kommer förmodligen inte vara till mycket hjälp mot en bjässe som Overeem!

Med det sagt så kommer jag sitta i min Deathclutch "Heavyweight Champion" T-shirt och skrika på Brock
    Åh, jag kommer att sitta utan t-shirt och heja på Brock

Page 2 of 2 FirstFirst 12