Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 8 of 8
    Champ
    Blog Entries
    26

B.J. Penn bashar Nick Diaz, vill ha rematch

Ni kan börja med att kika in här:

BJ Penn Calls Nick Diaz a Coward, Asks for Rematch (Update) | Bleacher Report

Färdig? Bra!

Så, vad tror ni? Är B.J. arg på riktigt eller ser han en chans till att slåss om bältet? Jag tror att han vill ha en rematch när (eller OM) Diaz håller i interimbältet så att han får en sista chans till att slåss med GSP om WW-bältet. Om Diaz förlorar mot Condit så tror jag att han kommer försöka tjata till sig en match med honom istället, tror inte att Diaz i sig är huvudsaken till att Penn skulle komma tillbaka till UFC faktiskt.

Moderator
    Låter inte helt orimligt. Men det är ju jävligt drygt av BJ med tanke på hur mosad han blev i själva matchen

"jag trodde du var streetfighter".. Ja men nu är det mma du tävlar i, pajas
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Champ
    Blog Entries
    26
    Penn vill förmodligen göra Diaz arg så att Diaz ber om Penn direkt efter att Diaz har spöat Condit för interimtiteln. Interimtiteln innebär ju en garanterad fight mot GSP när han kommer tillbaka från sin knäoperation, och Penn är inte den som tittar bort när guld står på spel. Och ja, jävligt drygt av B.J., och jag ser inte fram emot alla Penn-fans på internet som kommer att flame:a sönder alla forum.

Name:  flamesuit.jpg
Views: 11303
Size:  15.4 KB

Jag har inget emot Penn egentligen, men hans fans är så sjukt dumma i huvudet ibland. De kallar ALLA som hejar på Penns motståndare för "nuthuggers" och de skyller allt på fusk och försöker göra Penn till MMA-världens största martyr. Penn-fans skulle kunna påstå att han blev rånad av Edgar, så illa är det. Nu syftar jag inte på vanliga fans som oss utan hardcorefanboys.

Hur som helst så tror jag inte att det skulle sluta så annorlunda en andra gång för Penn och Diaz, Penn kommer att vara slut i tredje ronden och Diaz kommer att peppra sönder honon igen. Den enda chansen Penn har är att träna takedowns med Hughes för att GnP'a Diaz.

Hall of famer
    Detta är bara tragiskt. Kul när snubben skriver om att det inte var samma BJ som fightades mot Edgar, Diaz och Fitch som mot Diego och Florian, har ju inget med klassen på motståndarna att göra... Han borde gå ner till lättvikt igen, patetiskt att skylla på att Diaz gick in för att trötta ut den mindre fightern. Och mot Fitch var han tvungen att använda så mycket energi, eftersom att Fitch är större, att han totalt gasade.

Hur som haver lär jag inte heja på den där grinollen nästa gång han går upp i oktagonen...

Contender
    Bj är duktig men han är så jäkla tjurig. Han är nog den som klagar mest efter sina förluster. Han har blivit dominerad vid flera tillfällen och alltid är det något.

Champ
    Han gick väl i pension? Eller jag som minns helt fel?

Hall of famer
    UFC har nog inget intresse i den här matchen. De smartaste för BJ skulle va som någon sa på mmafighting.com att gå till Strikeforce och möta Gilbert. BJ vill möta de bästa i världen och GM är en av dem. Med den övergången skulle BJ kunna avsluta på topp också, i UFC börjar han kännas på dekis även om han inte har förlorar så mycket

Champ
    bj vill nog inte ha en rematch innerst inne, han vill nog mer spöa på Cesar Gracie som han ogillar starkt