Hittade den idag, ser fram emot att se den. Någon som tittat ännu? Eller är det så illa att jag är sent ute? =P
Hittade den idag, ser fram emot att se den. Någon som tittat ännu? Eller är det så illa att jag är sent ute? =P
Har sett den, fan så skön han är!
Såg den nyss, fan va go han är. Verkar vara riktigt fun-loving och rolig att vara omkring. :-)
Finns den streamad nånstans?
Ja han är en riktigt skön snubbe alltså. Och ingen extrem snyfthistoria heller, bara lite lagom, det var ju skönt.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Jag kan bara instämma, Silva verkar stört skön. Han verkar verkligen stå med båda fötterna på jorden. De är så skönt när snubben är så laid back och samtidigt en av världens bästa fighters.
Ganska mkt om silva i "UFC 90 Countdown Silva vs Cote."
mmm två bigmacs 48 timmar innan en fight:P fan så gött
haha han verkar då klara vikten galant utan att tänka på det så mycket.
Haha ja sjukt att han inte börjar cutta förren 5 dar innan fightOriginally Posted by zeddiz
Folk säger ju att han går omkring på hur mycket vikt som helst innan matcher, känns inte som det eftersom han börjar 5 dagar innan, isåfall kan han ju inte må speciellt bra innan matchen.
3000 kcal om dagen? det låter sjukt lite för en elitidrottare.
Bästa var när han "goofade" runt och gjorde roliga miner mot kameran och plötsligt gjorde skjuta-spindelmannen-nät tekniken. En liten detalj som var så klockren.![]()
97 kilo har jag hört att han väger innan han börjar cuttaOriginally Posted by zeddiz
97 till 84 på 5 dagar? :shock:
Tycker de va kul å se att han inte kär nått supderduperextremt megaultrastyrkepass.
Känns som alla andra ska vara värst å köra hårdast på sina träningspass men silva kör helt normalt men är ändå bäst![]()
han har ju ganska bra rörelse måste man säga, tänkte på drillen när hans kompis kastade tennisbollar mot honom.
haha heeelt omojligt.Originally Posted by biffmedpommes
Testa denna länk
http://www.worldofcombat.net/ufc-all...son-silva.html