Det verkar som att de har mötts, i Mexiko. Men jag vågar inte gräva vidare i google i rädsla av att råka få reda på resultatet. Om det bara kunde finnas nån torrent uppe vars namn man fattar att man ska söka på ._.
Det verkar som att de har mötts, i Mexiko. Men jag vågar inte gräva vidare i google i rädsla av att råka få reda på resultatet. Om det bara kunde finnas nån torrent uppe vars namn man fattar att man ska söka på ._.
Verkar som den skulle vara inställd och att han ska möta Mark Coleman i Australien 10: de juli.
Haha, vem har ändrat min trådtitel? Och vad menas med den nya? ;D
Coleman! Hehe, vad fan! Ja, det var både bra och dåligt. Bra att en av mina absoluta favoriter kommer att vinna, och dåligt att en av mina absoluta favoriter kommer att förlora.
Ja mars är ju inte längre aktuellt och tråden handlar i stort om vad Ken Shamrock pysslar med nuför tiden![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Styr? Är det typ norska för pysslar? : >
Men nu verkar det som att han ska möta Pedro Rizzo istället för Coleman. Och att det är den 17:e juli som gäller.