http://www.aroundtheoctagon.com/?p=3027
Oj oj oj alltså. Denne gigant. Äntligen tillbaka.
http://www.aroundtheoctagon.com/?p=3027
Oj oj oj alltså. Denne gigant. Äntligen tillbaka.
Får hoppas Ken plockar ner matchen...
Skulle kännas så härligt om han avslutade med en klassisk heel hook. Tyvärr är ju inte MMA som schack hur gärna de än vill dra den parallellen. Det jag menar är att jag önskar att en gammal kunde vinna lika gärna som en ung. Oddsen är väl emot vår käre Ken i den här matchen.
Petruzelli på knock i första ronden
Shamrocks tid har tyvärr varit för längesedan och jag tror inte han kommer lyckas vinna någon match så vidare det inte blir mot någon annan veteran.
Hade det inte varit för den där jäkla glashakan bara.
Vi borde starta en namninsamling för att få tillbaka Ken till TUF och så småningom UFC. Herregud vilken underhållning![]()
Ja kan vi inte se TITO VS SHAMROCK 4!!!!!!11111111111
Jag tycker absolut de borde satsa mer på veteranmatcher. Kanske införa ett veteranbälte! 40+.
Egentigen vill jag helst se Ken mot brorsan men ytterligare en returfight med Tito vore inte felJa kan vi inte se TITO VS SHAMROCK 4!!!!!!11111111111. Då skulle åtminstone countdown bli sevärt.
Det vore rätt proffsigt faktiskt. Tänk att få se Don Frye inom UFC igen. Skulle vara helt grymt. De gamla gubbarna är ju 100 gånger mer underhållande än dagens ungdom. Tänk en omgång av TUF med bara gamla legendarerJag tycker absolut de borde satsa mer på veteranmatcher. Kanske införa ett veteranbälte! 40+![]()
Kane - jag lider med dig när ironin inte går fram. Men på många sätt är det ju underhållande![]()
Jag har också haft den tanken. Hade ju varit kul att se gamla fighters slåss igen.Ursprungligen postat av London_Parris
Ursprungligen postat av DizordA
Är väl det DVD:er är till för?
Haha jag trodde att ettorna och alla utropstecken skulle antyda att jag var ironisk..
Att jag hade enefter mitt inlägg antyder att jag förstod det också. Du var ju inte direkt subtil
![]()
Nej okej, trodde faktiskt att du menade allvar med din post, du var lite för subtil![]()
Djävlar vad spännande det ska bli! Hoppas bara inte galan är så pass liten att det filmas med skitdålig kamera och läggs upp en vecka efteråt ...
Försöker leta rätt på den här galan nu utan att råka få reda på resultatet. Känns vanskligt. Vet fan inte vad galan hette eller nånting ...
Efter att ha googlat med mycket kisande ögon så hittade jag följande:
http://www.bloodyelbow.com/2010/2/8/130 ... petruzelli
... där det står att matchen skjutits upp till maj : (((
neeeeeeeej fan va synd!
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
jag antar att du var sarkastisk där shogun? :P
hahahah :twisted:
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Är det inte kul att se Ken Shamrock? : S
Efter att ha sett Mark Coleman mot Randy Couture så kan jag säkert säga att jag absolut inte ser fram emot när en gammal veteran går en ny match.
Inte direkt.. enda fördelen är att det är en garanterad knockoutvinst för motståndaren.Ursprungligen postat av London_Parris
Älskar Ken Shamrock så ovillkorligt! Han tar allt på sånt allvar : D Det tycker jag nog är det viktigaste karaktärsdraget hos en "artist".