Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 11 of 11
    Up and coming

Tank vs Kimbo...it´s on!

Detta kommer att bli kul å se!
    Kimbo e ju bra på att boxas men jag tror att det blir en sluggfest å riktigt orent.
    14:e September så ska dom gå loss på varann som det verkar.
    Vette fan vem som vinner men jag måste ju hålla på MY MAN TANK.
    Fast jag gillar ju båda.

Detta kan bli en av dom skitigaste matcher man sett på länge, men kan oxå bli en bra stående fight om Tank kommer tränad å inte direkt från baren.

Hur som helst, skoj ska de bli.

Hall of famer
    WAR TANK

Hall of famer
    synd att inte Tank verkligen tränar och skippar boozen..och kör mkt cardio, för han har ju knockout power i hans "jackhammers"

Hall of famer
    Quote Originally Posted by xynd
    synd att inte Tank verkligen tränar och skippar boozen..och kör mkt cardio, för han har ju knockout power i hans "jackhammers"
    Precis, tyvärr har väl Tank aldrig lagt ner nog med tid på tränandet. Han har ju annars en schyst base, enormt explosiv men lyckas han inte knocka inom 20 sekunder är han ju körd. Sen har han ju en jävla knockout power som sagt. Kul att se Tank iaf, för han har ju alltid en chans att vinna OM han skulle träffa.

Up and coming
    Quote Originally Posted by Eratus
    Quote Originally Posted by xynd
    Precis, tyvärr har väl Tank aldrig lagt ner nog med tid på tränandet. Han har ju annars en schyst base, enormt explosiv men lyckas han inte knocka inom 20 sekunder är han ju körd. Sen har han ju en jävla knockout power som sagt. Kul att se Tank iaf, för han har ju alltid en chans att vinna OM han skulle träffa.
    Ja de e ju cardion som inte håller för han har ju pwer så det räcker å brottas kan han om han vill.
    Om han inte vore så arogant så skulle han vinna fler matcher men de e ju hans stil å lite av charmen med Tank.
    Ska bli skoj å se hur som helst.

Hall of famer
    Jag hade hellre velat se Tank för 10 år sedan mot dagens Kimbo, nu tror jag att det är så ojämnt så det är lite taskigt mot Tank. Men jag hoppas på en fet fight. Tank var Tank, nu dom senaste åren har han bara varit en skugga av sitt gamla.
    First Rond KO...och jag tror Kimbo står med nävarna i luften.

Contender
    Quote Originally Posted by Henrik
    Jag hade hellre velat se Tank för 10 år sedan mot dagens Kimbo, nu tror jag att det är så ojämnt så det är lite taskigt mot Tank. Men jag hoppas på en fet fight. Tank var Tank, nu dom senaste åren har han bara varit en skugga av sitt gamla.
    First Rond KO...och jag tror Kimbo står med nävarna i luften.
    Jag kan inte göra annat än att hålla med, dagens Tank är inget mot vad han en gång var. Bara att se senast mot Gary Turner, han fick en sjysst knockdown med första slaget (vill jag minnas), sen lyckades han inte avsluta och blev trött på någon minut och Turner tog hem det med en TKO.

Mina pengar skulle jag sätta på Kimbo, men jag ser helst att Tank vinner.. såklart!

Contender
    Go Tank! det hade vart riktigt sweet med en tank K.O men tyvär tvivlar även jag..

Contender
    Förvånad över att dom skall mötas? Nej. Det är lite av en freakshow som man kan förvänta sig skall inträffa, men dessutom är det ju ett litet draw.

Tank är ju inte direkt känd för sin fysik, och det kommer att bli helt avgörande. Fighten kommer troligtvis inte gå förbi första ronden, och tyvärr tror jag inte att Tank slår Kimbo här.

Hall of famer
    fan vad bra folk gissade back in the days

Champ
    Haha, trodde de skulle mötas igen när jag såg tråden ;P