Tänkt att man kan skicka in lite info om kommande tävlingar, endast amatör så som shooto-c, b. Cage challange mm, sw och bjj tävlingar med!
Tänkt att man kan skicka in lite info om kommande tävlingar, endast amatör så som shooto-c, b. Cage challange mm, sw och bjj tävlingar med!
SWEDISH OPEN KUNG FU CHAMPIONSHIPS 2007-03-10
Sanshou, A och B klass.. typ kickboxningsregler fast med takedowns och svep.
http://www.emmabodakungfu.org/index2.html
skulle inte banga på o ställa upp fast min kondis är sjukt dålig :P
vart bor du da =)Originally Posted by PR00H
är väl en bit till småland ifrån dej..
3 timmar ca ;P det är mkt mindre än vad som behövs för att komma till dem flesta bjj tävlingar ska du veta >_<
Skulle också kunna tänka mig att ställa upp. Men det känns bra onödigt att inrikta sig på hård stående sparring när man kan köra grappling 8)
omväxling förnöjer, säger jag :P men samma här tycker det är roligast o grappla, men om man grapplar 2 träningar är den 3e roligare om det e stående än om den vart grappling den med. så känner jag iaf. Men det skulle va bra för motivationen också, då kanske man kommer igång med thaiboxningen på riktigt om man har ett mål att träna till.. har blivit jävligt sporadiskt där för min del ;D
Kom ner då grabbar =)
så blir vi 7-9pers ifrån forumet som besöker galan =)
Då kräver jag bildrepotage och en samlingsbild på forum medlemmarnaOriginally Posted by xynd
![]()
Händer det inget i skåne? Eller man måste åka över till Danmark för att kolla på MMA?
inga mma tävlingar eller sw som kommer upp?? måste fightas lite, man tränar så mycket bättre om man har match i sikte :shock:
Det är nog en SW tävling i Eskilstunda den 3 februari om jag itne mins fel.Originally Posted by Sirre
kul att möta jani lax i första matchen dåOriginally Posted by Venom
![]()
tror inte det blir något..Originally Posted by Venom
finns inge info på intenet!
Hahhaa plötsligt är det SW tävling i Eskilstunda den 3 februari fy fan... just nu är jag tjock och otaggad! Bli inget för mig, sen var minsta viktklassen -70kg... men alla som är sugna på sw tävling och vill ha mer tid... kan av slöja att det går rykten om en sw tävling i Gävle!!Originally Posted by Sirre
Kul kul att få möta jani lax eller nån svartbältare...=)Originally Posted by Sirre
ganska hög standard på den tävlingen..=)
tror ingen svartbältare kommer vara med.. har svårt och tänka mig det... i gamness var det 1 svartbältare med.. han vann inte sin viktklassOriginally Posted by xynd
Skapade en klistrad tråd med lite mer överblick.
PM om jag har missat nått
vad är det för submission i första klippet som första snubben klappar av?
Can opener?
Nån somvet hur det ligger till med den här tävlinge i E-tuna. Går den av stapeln i helgen eller?Originally Posted by Venom
Vart kan man hitta info isåfall?
Jag vet inte om detta är sådan info du menar...Originally Posted by Venom
SW Esk. info
Röris tävling verkar det som..Originally Posted by Venom
Moroten som varit domare vägrar medverka detta år pg allt strul
men vem vet, kanske blivit bättre än dom sista gångerna..ops:
ah tackOriginally Posted by Henrik
ingen som vet va de är för folk anmälda osv? har inget å göra i helgen så tänkte kanske åka i titta lite![]()