MMA China wants to promote in Scandinavia and is looking for fighters.
Please visit the website to leave your information.
www.mmachina.com
MMA China wants to promote in Scandinavia and is looking for fighters.
Please visit the website to leave your information.
www.mmachina.com
That's real good stuff!
Att det här inte har fått någon respons, tänk er en Art of war gala i sverige t.ex, skitkul ju!
jo skulle va riktigt ballt, men känns lite avlägset. Tror bara dom söker skandinaviska fighters som ska ner till kina o köra
Dom fick mersmak efter nonames match tror jag![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
förstår inte riktigt varför ingen tar chansen? är en rätt stor grej
Jag hade GÄRNA men bara 2 Amatör matcher och inte direkt effektiv träning på senaste tiden..
Bara för ingen skriver här betyder det ju inte att ingen svarat dem.Originally Posted by JEJE
Av dom tidigare lirarna som fightats i art of war har alla gatt pro matcher innan..
jag ser inte hur dom kan flyga in betala hotell,flygbiljetter,mat,osv om du bara gatt nagra amator matcher i shootfighting hemma i Sverige!
men det skadar aldrig att signa upp som sakt..
haha om jag ska vara helt ärlig så var mitt inlägg riktat mot dig, du verkade oseriös och har väl tidigare snackat om att gå en proffs match.Originally Posted by N1clas
Men du har faktiskt rätt, betyder inte alls att ingen har svarat bara för att de inte skriver ut det här![]()