Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 27 to 37 of 37
    Champ
    Varken Monson eller Fedor såg ut att vara i form, förmodligen därför det inte blev något avslut.

Är det bara jag som har tröttnat på speakerns tio minuter långa intro av Fedor? "Internationally famed MMA-legend, considered by many the number one pound-for-pound fighter on the planet osv osv osv"

Champ
    Blog Entries
    26
    Tyckte att Fedor såg lite väl lufsig ut nu, när ska han fatta att han inte är en tungviktare?

Champ
    han är en tjockis som inte siktar på världstoppen längre ( tänk hendo som är äldre)
    Last edited by pellepersson; 11-22-2011 at 08:02 AM.

TXS
    TXS is offline
    Blogger Extraordinaire
    Blog Entries
    90
    Haha, roligt att läsa alla kommentarer. Ska se matchen precis nu. Har inte haft tid att se den på grund av jobb. En Fedor-fight kan man ju inte missa...
    Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.

TXS
    TXS is offline
    Blogger Extraordinaire
    Blog Entries
    90
    Okej, Jeff Monson är knappast känd som en striker. Senast Monson vann på TKO var 2006 mot BJJ-killen Anthony Perosh...

Det här var en usel match där Fedor kändes som en pensionär. Han vägrade attackera när Monson låg på mattan och han spelade safe hela tiden. Vad har hänt med Fedors killer instinct? Jag är ledsen, men Fedors storhetsdagar är nog över med största sannolikhet.
    Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.

Contender
    Quote Originally Posted by TXS View Post
    Okej, Jeff Monson är knappast känd som en striker. Senast Monson vann på TKO var 2006 mot BJJ-killen Anthony Perosh...

Det här var en usel match där Fedor kändes som en pensionär. Han vägrade attackera när Monson låg på mattan och han spelade safe hela tiden. Vad har hänt med Fedors killer instinct? Jag är ledsen, men Fedors storhetsdagar är nog över med största sannolikhet.
    de är definitivt över, han nämnde att han var rädd att hamna i en submission så han tog det säkra först för att säkerställa vinsten...

Hall of famer
    Skönt att han inte avslutade sin karriär med en förlust. Jag har inget emot att se Fedor i ringen/buren igen iaf, hoppas han återfått lite självförtroende efter den här matchen så nästa blir mer underhållande.

Btw varför ligger inte denna tråd i spoiler delen?
    Last edited by Kilo; 11-23-2011 at 06:15 AM.

Hall of famer
    Orkade inte kolla på skiten efter några minuter av första, så jag snabbspolade. Bland det tråkigaste man någonsin sett...

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Kilo View Post
    Btw varför ligger inte denna tråd i spoiler delen?
    Det skvallrar om hur mycket folk bryr sig om Fedor nu för tiden när ingen ens bli upprörd över att hans matcher spoilas i en öppen tråd.

Moderator
    Ja den här tråden ser vi mer som en pågående diskussion om fedors vara eller inte vara, typ. resultatet i matchen känns rätt sekundärt egentligen
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by ShogunRua View Post
    Ja den här tråden ser vi mer som en pågående diskussion om fedors vara eller inte vara, typ. resultatet i matchen känns rätt sekundärt egentligen
    håller med, kände precis samma sak.. ganska tragiskt egentligen hur snabbt det svänger inom MMA
    för något år sedan skulle den här tråden hamnat under spoilers garanterat
    mera MMA !!

Page 2 of 2 FirstFirst 12