Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 26 of 37
    President
    Blog Entries
    30

M1 Global Fedor vs Monson

Nov 12th Fedor Emilianenko vs Jeff monson i M-1 Ryssland.
    Vad tycks?

Bra sätt att få Fedor på rätt spår igen, ge han en vinst och jag tror på honom igen. Tror inte Fedors saga är slut, att det är i ryssland garanterar att han inte kommer komma avdankad då han är en gud därborta och måste leva upp till det
    mera MMA !!

Champ
    Inget personligt till er Fedor fans, men vad var det jag sa? Han kommer slåss mot "cons", denna gång i form av Jeff Monson.

Moderator
    Jag ser hans karriär som avklarad efter matchen mot rogers
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

President
    Blog Entries
    30
    jag tror på fedor, han är inte slut riktigt än som alla tror. behövs bara en reality check vilket han gått igenom och nu är det oss mma fansen som måste gå igenom den.

fedor sagt högt högt upp, nu föll han långt långt ner men han är strax under de bästa i världen..skulle han vart i nivå med kongo och fått det fallet hade han fightats mot bob sapp onda kusin i japan. tror fortfarande att han spöar medelmåttor och hellre det än att han inte spöar någon alls. Alla fedor fanns måste bara inse verkligheten och få realistiska förväntningar för att uppskatta hans fighter . Ingen här i forumet skulle spöat monson men fedor kommer mangla honom..
    Är det hw fight han går nu?
    mera MMA !!

Contender
    Blog Entries
    17
    Jeff Monson pratade om att han vill gå ner till LHW, Fedor borde iaf enligt mig gå ner till LHW. Kan vi få se Fedors första LHW match?! Tror ni att Fedor blir något att räkna med ifall han går ner en viktklass?
    Min åsikt är att Fedor behöver åka till staterna och få lite nya perspektiv. Han behöver träna med tungviktare som kan utmana honom. Sedan lära sig hur han ska kapa vikt på ett bra sätt och börja om i LHW.

Champ
    Jeff Monson har jag alltid haft som en större favorit än Fedor men jag inser ändå att Fedor alltid varit en större fighter.

Champ
    jag tror att Monson har svårare att gå ner till LHW än Fedor har. Monson är ju ändå ganska rippad, medan Fedor lufsar runt som en björn med magen.

Oregistrerade
    Hangaround
    Quote Originally Posted by KanoBlack View Post
    jag tror på fedor, han är inte slut riktigt än som alla tror. behövs bara en reality check vilket han gått igenom och nu är det oss mma fansen som måste gå igenom den.

fedor sagt högt högt upp, nu föll han långt långt ner men han är strax under de bästa i världen..skulle han vart i nivå med kongo och fått det fallet hade han fightats mot bob sapp onda kusin i japan. tror fortfarande att han spöar medelmåttor och hellre det än att han inte spöar någon alls. Alla fedor fanns måste bara inse verkligheten och få realistiska förväntningar för att uppskatta hans fighter . Ingen här i forumet skulle spöat monson men fedor kommer mangla honom..
    Är det hw fight han går nu?
    Finns en poäng i detta, sen måste han gå ner i viktklass det borde inte ens vara svårt

Hall of famer
    Får se hur bra form Monson kommer vara i. Han ska ju gå 2 fighter innan det är dags för denna fight.
    Sedan att kalla Jeff Monson för en "can" är väl lite väl hårt. Han är ju inte superbra men enligt mig ingen sopa.

Tror i vilket fall det kan bli en bra match.

Champ
    Inget ont om snömannen, men han har inte mött toppmotstånd på flera år. Innan han fick hoppa in mot Cormier senast så hade han inte fightats på någon "main promotion" sen 2009 i Dream (Om man ens kan räkna Dream). Det hela känns upplagt för att Fedor ska få möta ett välkänt namn som han ska kunna spöa ganska lätt, ungefär som folk trodde han skulle göra med Hendo.

Champ
    Monson är ju långt förbi sin prime som var för flera års sedan. Han var ju lätt bland de bästa grapplarna i HW på sin tid. Däremot tror jag han hade kunnat gå mycket längre om han inte hade så jävla massa muskler. Monson är ju runt 1.70m och har vägt in på 110kg i vissa matcher. Han hade nog haft större status om han kört i en mindre viktklass.

Hall of famer
    Monson kommer bli tok-knockad om han inte dyker direkt pa takedown..nackdelen ar att Monson inte ar snabbast men nar han val tar ner nagon da jaklar!

Champ
    Quote Originally Posted by Quest View Post
    Kan vi få se Fedors första LHW match?!
    Fedor skulle tom kunna gå MW om han deffade rätt tror jag.

Det här kanske är en dum fråga, men vem fan är Jeff Monson????

Contender
    Blog Entries
    17
    Grym BJJ kille, väldigt aktiv anarkist.

Name:  JeffMonson1.jpg
Views: 141
Size:  28.3 KB

Gick ett par matcher i UFC, vunnit Abu Dhabi några gånger. En evig underdog som har levererat en del grymma fighter och en del rätt tråkiga.

Champ
    Slogs han inte t.om. om bältet en gång? Mot Sylvia, om jag inte är helt fel ute!

Champ
    Jo han gick match mot Tim Sylvia där han Sylvia bara jabbade hela matchen(5 ronder) och Monson kunde aldrig komma inpå och göra det han skulle.

Contender
    Blog Entries
    17
    Tror bilden ovan är från den matchen faktiskt. Monson var inte snygg efter den matchen.

Champ
    fan vad kul det ska bli att se fedor i action igen, sen verkar han inte göra någon ändring alls utan kör med sitt dammiga team

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by pellepersson View Post
    fan vad kul det ska bli att se fedor i action igen, sen verkar han inte göra någon ändring alls utan kör med sitt dammiga team
    tror att han har ett nytt team? de försökte få över vinnhy M som träningspartner iaf. Här ser vi kjesaren som gör sig redo för sin återkomst

Hall of famer
    holland har grymma strikers, men hoppas han tranar med bra brottare, for pa videon ser det icke ut sa..

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by xynd View Post
    holland har grymma strikers, men hoppas han tranar med bra brottare, for pa videon ser det icke ut sa..
    håller med, tror ni det blir en bra fight eller är monson en klass under fedor?

Contender
    har jag missat den här galan helt?

Contender
    Nä det är den 20:e Nov, står fel här i tråden.

Champ
    Quote Originally Posted by KanoBlack View Post
    håller med, tror ni det blir en bra fight eller är monson en klass under fedor?
    Monson på topp skulle väl kunna grapplas rätt så bra med Fedor men jag tror dock att även Monson på topp skulle bli tokknockad av Fedor. Monson nuförtiden är rätt så slö och verkar ju tyvärr endast slåss för pengarna istället för vinsten.

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by DizordA View Post
    Monson på topp skulle väl kunna grapplas rätt så bra med Fedor men jag tror dock att även Monson på topp skulle bli tokknockad av Fedor. Monson nuförtiden är rätt så slö och verkar ju tyvärr endast slåss för pengarna istället för vinsten.
    misstänkte det, här är hela fighten utan att avslöja resultaten

Contender
    Fedor ser ju inte direkt vältränad ut... Magen dallrar mer än någonsin. Fattar inte varför han inte droppar en viktklass.

Page 1 of 2 12 LastLast