Här har han precis förlorat mot Pudzianowski på poäng i KSW polen
Har själv inte sett fighten än, men hoppas iaf att det var ett solklart fel domslut för att han ska göra en sån där show
Här har han precis förlorat mot Pudzianowski på poäng i KSW polen
Har själv inte sett fighten än, men hoppas iaf att det var ett solklart fel domslut för att han ska göra en sån där show
HAHA vilket jävla utspel! Nån som har länk till matchen?
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Det där var tamejfan det värsta jag någonsin sett inom mma. Det lär ju knappast vara bra för KSW om dom vill ha dit några stora utländska namn igen.
Nu har jag snabbspolat mig igenom den skitmatchen. Det var väl i princip thompson hela matchen förutom en kort sejour i sista ronden? vilket skämt
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Ska vi inte rösta för att helt skippa allt vad spoiler-regler heter?
HAHAHAAH! Man kan bara garva åt skiten. Förstår faktiskt Thompsons ilska. Hur är det möjligt att ge segern till Pudzianowski???
Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.
Darbog för att svara på din fråga.
Spoilerregeln gäller i allra högsta grad. Dock så verkar rådande uppfattning vara att ingen direkt följer t.ex. KSW varför det då inte gör så mycket att skriva resultaten i en tråd som denna och fortsätta diskussionen istället för att skapa en ny tråd i spoilerdelen.
Om du, eller någon annan medlem för den delen, följer KSW eller bellator eller vad det nu kan vara så får ni hemskt gärna uppmärksamma detta i samband med en blunder som den här tråden så ska vi ta på oss five-finger handskarna och se till en åtstramning i följandet av regelverket!
Såg precis matchen och KSW sjönk lite i mina ögon trodde dom försökte skapa en seriös organisation. Men Mariusz var ju ändå den som var närmast att avsluta matchen om man ska ge KSW något försvar.
Tydligen så är domslutet nu ändrat till en "no contest", en av domarna hade råkat döma fel eller nåt sånt. Verkar vara riktigt seriösa KSW.
ett gäng skojare som trodde att de skulle komma undan att rigga och bygga upp Pudzianowski
dizorda, har funderat på att skippa spoiler regeln helt och hålla allt i en tråd som skulle vara : UFC xxx diskussion / resultat
istället för att dela upp allt och låsa en tråd och starta en ny.....
mera MMA !!
Mja jag tycker minsann att spoilerregeln är bra. Den gör ju så att man kan surfa forumet och inte bli spoilad på senaste UFC innan man sett den genom att hålla sig borta från spoilersektionen.
Katastrof, tror som någon sa att det har med pudzianowsky (stava) att göra.
Off topic, försvinner spoilerreglerna så kommer man ju inte kunna besöka forumet mer.
handlar om att inte besöka tråden som handlar om just den UFC galan, jag undrar hur många det är som helt undviker alla mma sajter efter en gala då alla nyhetssajter kommer upp med resultaten direkt? kanske borde starta en tråd kring den här diskussionen
mera MMA !!
snackade med ett par polacker har pa gymmet, dom tyckte det hela var ett skamt!![]()
Last edited by KanoBlack; 11-29-2011 at 09:34 PM.
mera MMA !!
hahahahahahaha så jävla bra!! coco is king? Dom kanske vill signa JT MONEY!!
spoilerregeln är det enda som håller ihop forumet från anarki och håller "alla är så snälla"
Känns som en väldigt seriös domare som sitter och klottrar på scorecard? Som om jag skulle rita smileyfaces på fraktofferter eller något sånt.