Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.

Poll: Kommer Hero´s att bli nya Pride?

Be advised that this is a public poll: other users can see the choice(s) you selected.

Results 1 to 5 of 5
    Contender

Kommer Hero´s bli nya Pride?

Hero´s har signat killar som Gomi och Sokoudjou, och därtill lär finns det fler Pride fighters som lär vara intressanta för Hero´s. Detta plus läget i Pride som är något svävande om man säger så borde ligga bra till grund för Hero´s att kunna ta över där Pride har slutat så att säga.

Personligen så tror jag att Prides öde kan bli Hero´s lycka, åtminståne i Japan. Jag har svårt att se Hero´s, eller annan utländsk organisation lyckas i USA på UFC bekostnad.

Moderator
    tror jag att Prides öde kan bli Hero´s lycka
    Det tror jag på ! Kan tänka mig att många japanska fighters väljer att signa för Hero's eftersom det verkar vara krångligt för dem att komma till USA men jag tror inte att det kan komma upp i samma klass som PRIDE.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Jag svarade innan jag läste det du skrivit. Jag svarade "Nej" för att jag tror aldrig att Hero's kan bli lika bra som Pride har varit. Sen är det mycket möjligt att dom blir tvåa efter UFC, men dom kommer aldrig komma upp i samma klass om dom inte gör något drastiskt.

Hall of famer
    [quote="ShogunRua"Kan tänka mig att många japanska fighters väljer att signa för Hero's eftersom det verkar vara krångligt för dem att komma till USA[/quote]

Jag tror det också beror på att K1 Heroes kan erbjuda dom större summor pengar garanterat.

I UFC måste dom först slå sig fram och nå ut till den breda publiken innan dom stora pengarna kommer.

Sen verkar det som att UFC är lika dåliga på att göra affärer i Japan som Pride och K1 är på att göra affärer i USA.

Hall of famer
    Det tror jag, K1 har gott om cash, sen har dom nästan ensamrätt på K1 i hela världen medans ufc mfl slåss mot mindre org...

Samt att dom har ett helt stall med bra name..