Vad tycks?![]()
Vad tycks?![]()
haha kikade på dem här tidigare idag och det ser så sjukt ut :P vill se en head kick från fedor :P
Men jösses! Fedor ser ju ut som ett litet barn! Kolla in skillnaden på deras händer...
http://www.dailymotion.com/video/x3idyp ... ng_extreme
Efter att ha sett den ovanstående videon så skulle jag nog satsa mina pengar på Fedor.
den matchen är inte så ny =)Originally Posted by quantsoc
Förvisso. Samtidigt skulle jag bli väldigt förvånad, för att uttrycka det milt, om Choi lyckades förbättra sitt "game" så pass att han skulle kunna ta Fedor.Originally Posted by xynd
Choi kommer o tok sprawla sig igenom matchen och slå ut Fedor med sina otroligt snabba händer K.O i andra rondenskämt o sido så tror jag inte att Choi ens kommer hinna blinka innan han ligger på ryggen o blir hammerfistad i ansiktet av Fedor tills dommaren bryter.. trist att inte Fedor får värdigt motstånd när han väl går en match men de e klart han kan ju inte gå på en loss om dom nu planerar att matcha han mot Randy Couture när hans kontrakt gått ut sen så var det ju riktigt schysst o förbjuda knän den enda lilla möjligheten Choi hade att komma in i matchen..
Jag gillar inte Choi. Hoppas att du har rätt Gp jag tror också att matchen kommer se ut ungefär så. Hoppas verkligen att Choi Åker på stryk!
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"