Jag är för en andra chans efter soning av straff, vilket du oxå borde vara om du är för sveriges och resten av världens rättssystem.Originally Posted by saerbarnet
Hur går det där ens ihop? om jag letar efter svamp men inte hittar något, har jag då inte letat?Originally Posted by saerbarnet
Du kommer nog en dag att inse att allt inte är svart eller vitt, alla motståndare till att MMA blir en sport för finrummet är inte moraltanter mot våld. Det finns tex homosexualitetsinslag i brottningen som gör att folk har svårt att acceptera den, att det blir mer freakshow med vuxna män som klär ut sig i skolflickekläder för att sedan brottas och strypas är inte positivt för MMA oavsätt vad du tycker är småroligt.Originally Posted by Soja
Vad har fördomar om japaner med att detta är dåligt för sporten att göra?Originally Posted by Soja
PS. Jag tycker inte det är fel i att vara Homosexuell lr att det ens är homosexuellt att brottas, jag diskuterar bara "massans" åsikter baserat på hörsägen och personlig erfarenhet. DS

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote