Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 26 of 29
    President
    Blog Entries
    30

Bellators Hector Lombard 22 raka vinster

Säkert inte många som vet vem Hector Lombard är men han har spöat folk ordentligt senaste åren med 22 raka vinster. Han är mellanviktsmästaren i Cage Fighting Championship och mellanviktsmästare i Bellator och spöade nyligen Joe Doerksen från UFC i ett titelförsvar genom att cutta honom så svårt att läkaren kunde se skallbenet innan fighten stoppades.

Kan det här vara en riktig utmanare till de bästa i UFC? Helt klart värd att vi börjar uppmärksamma honom, Han har inte mött topp motståndet än men hans uppradade vinster är imponerande och jag tror själv att han nog minst bör kunna utmana topp 5 grabbarna i UFC

Missa inte Lombards 6 sekunder knockout!

Last edited by KanoBlack; 03-28-2011 at 11:56 PM.

Moderator
    Shango är grym! Jag minns honom från japan men han blowade inte som många andra
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Champ
    hade aldrig hört talas om honom, men 22 raka vinster säger mycket och då är det ändå inte smågalor utan bellator som väl får rankas som en av de större.
    Nu när Zuffa köpt strikeforce som började bli min underdog favorit får jag hitta en ny favorit underdog och det kanske lutar åt Bellator fighterna

President
    Blog Entries
    30
    Är nog inte mycket kvar tills Strikeforce eller UFC börjar rycka i Hector, En kille med såna här meriter bör fightas mot de bästa och de finns inte i Bellator
    Nu vet jag inte hur gammal han är, men om det är en kille från pride tiden så kan han inte vara ung och hoppas att han får chansen mot de största medans han är i sina bästa år och inte något år försent

Hall of famer
    UFC snart for denna killen, horde nott om han hade visumproblem darfor blev det inget UFC i USA....men nu nar han har medborgarskap i Australien..det kanske andrar saker och ting..

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by xynd View Post
    UFC snart for denna killen, horde nott om han hade visumproblem darfor blev det inget UFC i USA....men nu nar han har medborgarskap i Australien..det kanske andrar saker och ting..
    Kul nyhet kommer bli intressant!

President
    Blog Entries
    30
    Obs, spoiler varning på denna !! För Hector Lombard är det nu är det 23 raka vinster! Hoppas han får möta något namn snart så att man kan se hur bra han egentligen är. Finns det någon free agent just nu med ett hyfsat namn även om den kanske inte är på topp?

Hall of famer
    Hoppas han åker på ordentligt med stryk när han får möta någon som är något. Hatar folk som ska verka så jäkla gudfruktiga men som ändå gör en så jäkla hånande "var det allt du hade" gest efter att han vunnit. Sedan att han tydligen ska vara en jävla mobbare som knockar nybörjare på träning gör inte det hela bättre.

Moderator
    Ja det låter ju inget trevligt förstås. Jag har aldrig riktigt fattat varför lombard inte blowade efter fighterna i japan. Han kanske är svår att ha och göra med? Han är ju onekligen en fighter jag gärna skulle se testas i UFC.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Han ser för krallig ut för o vara MMA-fighter hahaha

Champ
    hahaha hector är tung! Han må vara en riktig bully men han bangar fan inte för att ta sig vatten över huvet. Han kör stenhård sparring mot andra.

han utmanade Josh Barnett offentligt, Barnett är minst 2 viktklasser större än honom och Erik Paulsson berättar här att Lombard gick all in i sparringen mot Barnett och de slog varandra blodiga.

President
    Blog Entries
    30
    Hahaha vad skön han är!, ingen rolig träningspartner men fan en riktig profil ! WAR Lombard!

Champ
    Jag tycker inte han verkar skön alls. En mobbare som kör för hårt på träningen, och som när han får smaka på sin egen medicin blir grinig.

Han må vara en bra fighter, men i mina ögon är han långt ifrån skön!

Hall of famer
    Haha. Skulle vara kul o se en match mellan de

Hall of famer
    Wäääh! Josh Barnett ville inte släppa upp mig, nu drar jag! Wäääh!

Champ
    Quote Originally Posted by Darbog View Post
    Wäääh! Josh Barnett ville inte släppa upp mig, nu drar jag! Wäääh!
    Denna är nog sann
    Men att stå upp och panga vilt med Barnett under sparringar när man är så mycket mindre är fan roligt det måste ni erkänna, sen får jag nog också gå med strömmen och säga att han kanske inte är den skönaste personen på denna jord

President
    Blog Entries
    30
    innan förra vinsten, mot doerkeson i mars

Rookie
    Helt sjuk människa, väntar bara på att han ska gå till Strikeforce eller UFC. Han och Schlemenko ska bli intressant att se mot större namn, ser också gärna en rematch

Contender
    Quote Originally Posted by Norre View Post
    Helt sjuk människa, väntar bara på att han ska gå till Strikeforce eller UFC. Han och Schlemenko ska bli intressant att se mot större namn, ser också gärna en rematch
    såg att han rankades som nr 10 i sin viktklass av inside mma eller om det var mma live, tror han är högre upp än så

Contender
    nu får vi kanske se honom möta någon som håller bra nivå

Hall of famer
    Haha grymt! Go Hector! Hoppas han får Nate att gå match mot honom

Förlorar Nate den matchen så tror jag nog Hector hamnar i UFC och Nate så jävla långt ifrån UFC att han hamnar på Brett Rogers gamla däckfirma

Champ
    Quote Originally Posted by Brawler View Post
    Haha grymt! Go Hector! Hoppas han får Nate att gå match mot honom

Förlorar Nate den matchen så tror jag nog Hector hamnar i UFC och Nate så jävla långt ifrån UFC att han hamnar på Brett Rogers gamla däckfirma
    Tror nate läste din tråd för enligt Lombard så erbjöds en direkt titelfight för Bellators mellanviktstitel men Nate tackade nej. däckfirman var det logiska slutet på den fighten.
    Lombard skulle käkat honom, ser fram emot när han får chansen mot en namnkunnig motståndare som tar honom till UFC

President
    Blog Entries
    30
    Hector är fan läskig, inte ofta jag tycker det men han är fan det.

Hoppas verkligen fighten går igenom, blir ingen titelfight för lombards bälte då bellator ägaren sa att man måste gå via deras turnering för att få titelchansen, däremot en superfight av det hela

Undrar om Nate tackar ja till den här injudan Helt plötsligt räknar jag bort nate helt och hållet vilket man inte ska göra men lombard är fan läskig haha
    mera MMA !!

Champ
    Verkar som att nate är sugen på att spöa de som utmanat honom och snackat skit och ingen ska komma undan.

Some of the fighters that think they’re so cool and tough by kicking a guy when he’s down – as far as my career, this has been one of the worst times of my life, and these guys are calling me a cheater and talking crap – I’ve taken note as to who those guys are, and I’m going to come for them. Eventually, I’ll get them. I don’t care if it’s in a superfight or if they want to come down to my gym. I’ll beat them up for free.”

”I think you know who these guys are – Ben Askren, B.J. Penn, Paul Daley, Hector Lombard, cowards talking crap about a guy when he’s in such a situation. They’re trying to take advantage of the situation. They’re bullies. Those are the guys I want to beat up.”

”I’m not putting the blame on everyone else,” säger Marquardt. ”Everyone had their little piece of fault, but I accept my part in the blame. The fault that I had, I take responsibility for. There are a few little things that if I could go back in time and change them, I wouldn’t be in this position. There’s things I’m doing now that will prevent this from ever happening again or ever becoming an issue.

”The truth is going to come out over time. It has already started to come back. I was under suspension for literally less than three weeks, and my suspension was lifted. I didn’t get any fines. This hasn’t happened before in this sport, and it shows that I wasn’t cheating. I have hope. There are crap-talkers like B.J. Penn who want to kick a guy when he’s down, and I would love to fight that guy.
    Nate Marquardt accepterar alla utmaningar | MMAnytt.se

Champ
    Hoppas verkligen fighten mellan Nate & Lombard blir av!

President
    Blog Entries
    30
    tyvärr signade nate med engelska bamma såg jag precis, så lombard som sitter på kontrakt med bellator kommer nog inte få gå upp i buren mot nate. vad har han för motstånd i bamma??
    mera MMA !!

Page 1 of 2 12 LastLast

Tags for this Thread