Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 14 of 14

Thread: Bellator

Contender

Bellator

Så jag leta lite men hade ingen tur att hitta någon tråd om Bellator.
    Aldrig hört talats om Bellator, och först nu när jag såg en Fox Fight Game video som jag blev lite intresserad.

LÄNK:

Hur fungerar det i Bellator, hur gör dom matcher osv. De kändes på videon att han försöker skapa någon ny match system eller vad man ska kalla det. (jag är lite ute på djupt vatten här)

Informera lite om Bellator och vad ni tycker om organisationen.

Hall of famer

Re: Bellator

Förra säsongen körde dom ett antal turneringar för att kröna sina champs där Eddie Alvarez var det största namnet och han tog hem LW-bältet. Varje gala hade några turneringsfighter samt några vanliga fighter där bla. svenske Usama Aziz var med och förlorade.
    Hur det kommer fungera nästa säsong vet jag inte.

Hall of famer

Förra säsongen kördes på Spanska i TV i USA. Nu ska de tydligen ändrat till engelska för att få en bredare publik. Thats all I know...

Contender

De ska tydligen försöka ha en gala varje vecka allafall. Låtar lite konstigt, men om de funkar så är det kanske bra för sporten. Inte riktigt säker på vad jag tycker om det.

Hall of famer

Quote Originally Posted by Starfighter
    Förra säsongen kördes på Spanska i TV i USA. Nu ska de tydligen ändrat till engelska för att få en bredare publik. Thats all I know...
    Sändes gratis och på engelska på deras hemsida.

President
    Blog Entries
    30

Bellator highlights

Känns som om Bellator alltid lyckas få till en riktigt grym fight highlight från varje gala som sprider varumärket vidare.
    submissions, knockouts mm

Men denna gång så fick de till det ordentligt.
    Bryan Baker ställer frågan till sin sjukt sexiga flickvän, bra gjort och hon var så snygg att jag också vill gifta mig med henne men han hann före.

Hoppas verkligen på att bellator står sig stark för de kommer med bra underhållning ( inte enbart för detta utan har bra fighter)
    Last edited by KanoBlack; 05-09-2011 at 10:45 PM.

President
    Blog Entries
    30
    Såg precis fighten mellan Alexis Vila och Joe Warren, grym fight.. såg den på mma-core.com men hittade även det här highlight klippet

Vila har sett ruggigt starkt ut

Moderator
    grymt! mer miami hustle åt folket!!
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Joe Warren blev så knockad att jag nästan tyckte synd om honom. Han är dock sjukt besserwisserig så detta har man väntat på länge.

Moderator
    Heja Vila! Han har skönast dialekt i hela gamet så honom håller jag på mot alla ...

Plus att han är en jävligt grym fighter
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by ShogunRua View Post
    Heja Vila! Han har skönast dialekt i hela gamet så honom håller jag på mot alla ...

Plus att han är en jävligt grym fighter
    haha aa hans brytning är tony montana klass
    tror att vi kommer få se honom i UFC fastän att han är ganska gammal, dels pga av att han helt enkelt är en klass fighter sedan också för att miami hustle serien ökar dessa grabbars populäritet

Contender
    Quote Originally Posted by KanoBlack View Post
    haha aa hans brytning är tony montana klass
    tror att vi kommer få se honom i UFC fastän att han är ganska gammal, dels pga av att han helt enkelt är en klass fighter sedan också för att miami hustle serien ökar dessa grabbars populäritet
    här är alexis vilas senaste fight från igår natt spoilar inte så att ni får se hur det gick

President
    Blog Entries
    30
    helvete, igår gick finalen i Bellator och Alexis Vila torskade mot Dantas i Bellator finalen, ja det är en spoiler men det är inte många som följer bellator vecka ut och in så hoppas att det inte gör nåt. Besvikelsen är helt enkelt stor efter att han blivit en favorit efter miamihustle serien

däremot så hade Hector Lombard fight veckan innan och den gick såhär

Dana borde ringa över den här killen ASAP
    Last edited by ShogunRua; 11-27-2011 at 01:11 PM. Reason: han heter hector :)

Hall of famer
    Ja, men eftersom det inte är så många som kolla på Bellator varje vecka, då kan man lika gärna spoila för dem som gör det!
    Trist att Alvarez torskade förra veckan.

Tags for this Thread